به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ ساعت ۱۰:۲۵
کد مطلب : ۲۶۲۰۶۳

تشویق ترامپ به واکسن زدن هوادارانش

تشویق ترامپ به واکسن زدن  هوادارانش
گروه بین الملل: دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا هواداران خود در حزب جمهوری خواه را به زدن واکسن کووید-۱۹ ترغیب کرد و گفت: این اقدام را توصیه می‌کند.
او در مصاحبه‌ای گفت: واکسن‌های کرونا ایمن وموثر هستند.پایگاه هواداران محافظه‌کار  ترامپ یکی از گروه‌هایی است که در برابر واکسیناسیون مقاومت می‌کند. ترامپ در دوران ریاست جمهوری‌اش با این انتقاد روبرو بود که همه گیری را کمرنگ جلوه می‌دهد.برنامه واکسیناسیون کرونا پیش از پایان دوران ریاست جمهور  ترامپ شروع شده بود.پیش از این کلیه روسای جمهور سابق آمریکا - علاوه بر جو بایدن رئیس جمهور کنونی - مردم را به زدن واکسن تشویق کرده بودند. ترامپ و همسرش ملانیا در ماه ژانویه در کاخ سفید واکسینه شدند. ترامپ گفت: "من واكسن كرونا را به خیلی‌ها که تمایلی به واکسن زدن ندارند توصیه می‌کنم و راستش خیلی از اینها کسانی هستند که به من رای دادند."نظرسنجی اخیر شبکه سی بی اس حاکیست که یک سوم هواداران حزب جمهوری‌خواه در صورت ارائه واکسن از آن استفاده نخواهند کرد. این رقم برای دمکرات‌ها ۱۰ درصد است.


 
برچسب ها: ترامپ
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها