به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۱:۲۰
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ ساعت ۱۱:۰۳
کد مطلب : ۲۶۲۱۶۶

اظهارات جنجالی ضرغامی درباره لباس زیر

اظهارات جنجالی ضرغامی درباره لباس زیر
گروه سیاسی: سخنان اخیر عزت‌الله ضرغامی، از فرماندهان سپاه و رئیس سابق صداوسیما، در مورد نحوه خریدن لباس زیر، واکنش‌های بسیاری را در فضای مجازی به دنبال داشته است.
عزت‌الله ضرغامی که خود را به‌عنوان کاندید انتخابات ریاست‌جمهوری نیز معرفی کرده است، در مصاحبه‌ای گفت: «هنگامی‌که به نمازجمعه می‌رفتم، از دست‌فروش‌ها اساسی خرید می‌کردم. چون لباس زیر را ارزان می‌فروختند و سایز بزرگ اندازه من داشتند، چمباتمه می‌زدم و پنج عدد سوا می‌کردم. اما از وقتی مسئول شدم، دیگر نتوانستم شورت مردانه بخرم. این موضوع برای من محدودیت شد؛ بنابراین از خانمم خواستم به بازار که می‌رود، اگر لباس زیر بزرگ دید، برای من بخرد.»
در همین حال محمد مهاجری فعال رسانه‌ای در توئیتی نسبت به سخنان اخیر عزت الله ضرغامی شدیدا اعتراض کرد.محمد مهاجری در واکنش به مصاحبه اخیر عزت الله ضرغامی که مردمی بودن را در خرید لباس زیر نیز نشان داده بود توئیت زد: خاک بر سر من که برای چند رای بیشتر چنین سخنانی زده می‌شود. عباس عبدی نیز با بازنشر این توئیت نوشت انتخاباتی که نکوست از تبلیغاتش پیداست.


 

۱۳۹۹/۱۲/۳۰ ۲۱:۲۱
وظیفه یک ن کاندیدریاست جمهوری : اول شمردن مسائل و مشکلات جامعه و دوم ارایه روش برای حل آنها و سوم از همه مهمتر شیوه های راستی آزمایی در دست یابی به رفع مشکلات است. وظیفه مردم نیز انتخاب بر مبنای این سه محور باشد. بقیه صحبت ها دال بر بی برنامگی و گول زدن خود می باشد. (371123)
۱۴۰۰/۰۱/۰۱ ۱۳:۴۸
چه ربطی داشت، اصلا اگر ایشان این مطلب را به خاطر جمع اوری رای هم بیان کرده باشد اینکه دیگران حتی مسائل اینقدر شخصی را دستمایه انتقاد و ... قرار دهند نشانه چیست! (371131)
احمد شاه
United Arab Emirates
۱۴۰۰/۰۱/۰۱ ۱۳:۵۴
عزت جون فازت دقیقا چیه؟ (371132)
۱۴۰۰/۰۱/۰۳ ۱۰:۳۵
وای اینا تو حل خرید یه لباس زیر خودشون موندن حالا می خوان مشکلات مملکت رو حل کنن (371146)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها