به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۰:۲۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ ساعت ۱۲:۰۸
کد مطلب : ۲۶۲۳۷۲

اصرار BMW به تولید خودروهای بنزینی

اصرار BMW به تولید خودروهای بنزینی
گروه اقتصادی:برخلاف آئودی، BMW از تولید موتور‌های احتراق داخلی دست برنمی دارد.در اوایل این هفته، آئودی اعلام کرد که تولید موتور بنزینی را برای خودرو‌های آینده متوقف می‌کند اما BMW این کار را انجام نمی دهد.مارکوس دوسمن مدیر عامل شرکت آئودی، گفت که آئودی دیگر به طور قابل توجهی موتور‌های احتراق داخلی را توسعه نخواهد داد. این موتور همچنان به موتور‌های فعلی خود به روز می‌شود و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا قوانین تشدید کننده آلایندگی را رعایت کنند، اما این شرکت برنامه‌ای برای تولید موتور‌های احتراق داخلی ندارد.این اطلاعیه دنباله رو دیگر اعلامیه‌های مشابه دیگر شرکت‌ها است که آینده‌ای کاملاً الکتریکی را برای خودروهای خود نوید می‌دهند اما نام BMW در این اطلاعیه ها نیست.

طبق گفته Phil LeBeau از CNBC، BMW به زودی از احتراق داخلی خودداری نمی‌کند. در توییت وی به مدیرعامل بی ام و اولیور زیپس اشاره شده است که می‌گوید بی ام و تقاضای زیاد برای خودرو‌های درون سوز را برای سال‌های آینده پیش بینی می‌کند.این بدان معنا نیست که BMW نیز به دنبال برق رسانی نیست. همین هفته این شرکت سدان برقی i۴ با قدرت ۵۳۰ اسب بخار را روانه بازار کرد. اما این شرکت هنوز کاملاً پیشرفت نکرده و این نشان می‌دهد که در آینده نزدیک شاهد تصاحب کامل خودرو‌های الکتریکی نیست.خط تولید فعلی این شرکت نسبت به اتومبیل‌های الکتریکی کامل از هیبرید‌های پلاگین سنگین‌تر است، اما عمده فروش آن هنوز خودرو‌های استاندارد داخلی است.فناوری هیبریدی نیز در اتومبیل‌های درون سوز راه خود را باز کرده است، اما محصولات شاخص این شرکت از شش تایی خطی، V-۸‌های قدرتمند و حتی V-۱۲ تولید شده، مجهز شده اند. در نهایت همه آن‌ها از بین می‌روند، اما این خبر‌ها حاکی از وجود حداقل یک نسل دیگر BMW با احتراق داخلی در افق است.
برچسب ها: بی ام و
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها