به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ ساعت ۱۳:۲۸
کد مطلب : ۲۶۲۴۰۶

چرخ زندگی مردم در سال 99 نچرخید

چرخ زندگی مردم در سال 99 نچرخید
گروه ورزشی: تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر کشورمان که یک سال بود مسابقه‌ای را برگزار نکرده بود، در جام جهانی مجارستان شرکت کرد. شاگردان پیمان فخری که جواز حضور در المپیک را سال 98 کسب کرده بودند، با خیالی راحت در این رقابت‌ها شرکت کردند که در پایان به مقام ششم دست یافتند.مجتبی عابدینی، کاپیتان تیم ملی که پس از مصدومیت چند ماهه در ترکیب تیم قرار داشت، از حضور در این رقابت‌ها، شرایط خودش، لیگ و سال ۹۹ می‌گوید.

 بعد از یک سال در مسابقه جهانی شرکت کردید، چطور بود؟
مسابقات خوبی برگزار شد و ۲۶۰ ورزشکار حضور داشتند، با توجه به اینکه آخرین رقابت برای کسب سهمیه بود، تیم‌های جا مانده برای حضور در توکیو می‌جنگیدند.

شما سهمیه را قبلا کسب کرده بودید و ظاهرا بدون استرس در این مسابقات شرکت کردید.
بله، اولین مسابقه‌ای بود که بدون استرس بازی کردیم و عملکرد بچه‌ها هم خوب بود. نیما زاهدی پدیده تیم‌ملی بود و فوق العاده کار کرد.

از شرایط خودت راضی بودی؟
بعد از چند ماه مصدومیت مسابقه دادم. در تمرین پیش از مسابقه حتی گو، شمشیرباز کره ای را بردم. هم خودم و هم فخری، سرمربی تیم ملی راضی بود. خیلی از بزرگان جهان در جمع ۶۴ نفر حذف شدند و این موضوع نشان می‌دهد که هنوز خیلی‌ها به شرایط مسابقه بازنگشته‌اند.

 مصدومیتت کاملا برطرف شد؟ 
کامل نه. پزشکان از جراحی منصرف شدند و باید ببینیم چه تمهیداتی را می‌اندیشیدند.

 لیگ امسال هم به هر شکلی بود برگزار شد.
بله، جدا از نتایج، نحوه برگزاری خیلی خوب بود. من خودم در دور رفت بازی کردم، اما دور برگشت بیرون بودم و در نهایت هم قهرمان شدیم.

سال ۹۹ با وجود  کرونا چطور سپری شد؟
سال سختی بود و چرخ زندگی مردم نچرخید و مشکل معیشتی وجود داشت. خیلی از مردم عزیزان خود را از دست دادند و داغدار شدند. در شرایط حاضر سلامتی مردم مهم است و امیدوارم در سال جدید شاهد روزهای خوبی باشیم.

 مدال المپیک شمشیربازی برای اولین بار کسب می‌شود؟
تمام تلاش ‌و هدف مان همین است تا بتوانیم وارد سبد مدالی ورزش ایران د  المپیک شویم و دل مردم را شاد کنیم.
مرجع : فارس
برچسب ها: مجتبی عابدینی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها