به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۰۰:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ ساعت ۱۲:۲۰
کد مطلب : ۲۶۲۵۰۷

مربیان جوان به لیگ رونق بخشیدند

مربیان جوان به لیگ رونق بخشیدند
گروه ورزشی:مهاجم سابق استقلال با بیان اینکه تغییر در نسل مربیان ایرانی به صلاح فوتبال شده، گفت: مربیان جوان عملکرد موفقی در لیگ دارند.غلامرضا فتح آبادی  در مورد لیگ امسال و صدرنشینی سپاهان در پایان سال ۹۹ گفت: فوتبال ما امسال شاهد شکوفایی مربیان جوان بوده است. جواد نکونام، فرهاد مجیدی، محرم نویدکیا و خیلی دیگر از مربیان جوانی که در لیگ هدایت تیم‌ها را برعهده دارند نشان دادند که با اعتماد به آنها می‌توانیم شاهد رشد فوتبال در کشورمان باشیم.

مهاجم سابق استقلال تصریح کرد: رفته رفته نسل مربیان در حال عوض شدن است و باید خوشحال باشیم که مربیان جوان از دانش روز استفاده کرده و می‌توانند به فوتبال کشور کمک کنند. ضمن اینکه مطمئنم خیلی زود شاهد حضور همین مربیان جوان ایرانی که البته تجربیات زیادی هم کسب خواهند کرد در رأس تیم ملی باشیم.
وی در مورد لیگ بیستم و نتایجی که تیم‌ها تا پایان سال ۹۹ کسب کردند، گفت: برخی تیم‌ها دچار تغییرات زیادی شده‌اند و برخی دیگر با مربیان فصل گذشته خود کار را ادامه داده و موفق بوده‌اند. شاید در ابتدای فصل کسی فکر نمی‌کرد سپاهان بتواند با نویدکیای جوان در پایان سال ۹۹ صدرنشین لیگ باشد اما این ین مربی از تمامی تجربیاتش استفاده کرد.

فتح آبادی در مورد شرایط دیگر تیم‌ها خاطرنشان کرد: پرسپولیس و فولاد عملکرد قابل قبولی داشتند. گل‌محمدی و نکونام هم مربیانی هستند که توانستند در لیگ بدرخشند و اعتقاد دارم با شروع دوباره لیگ در سال ۱۴۰۰ جدال زیبایی را بین سپاهان، استقلال، پرسپولیس و فولاد شاهید خواهیم بود.

مهاجم سابق استقلال در مورد عملکرد فرهاد مجیدی در چند هفته اخیر گفت: استقلال با محمود فکری نتوانست به پایان لیگ برسد، البته فکری تمام تلاش خود را کرد تا آبی پوشان موفق باشند اما چند بازی غیرقابل قبول و فشار هواداران باعث شد تا او از سمت خود استعفا دهد. مجیدی توانست در سه بازی که سرمربی استقلال بوده سه پیروزی کسب کند و این نشان می‌دهد که او کارش را بلد است و یکی از همان مربیان جوان است که آینده خوبی در فوتبال کشورمان خواهد داشت.

فتح آبادی خاطرنشان کرد: استقلال برابر ماشین سازی به یک بُرد خوب دست پیدا کرد و حالا همچنان در رده سوم جدول است و فاصله امتیازی این تیم با سپاهان و پرسپولیس ۴ امتیاز است و یک غفلت می‌تواند باعث شود تا او بالاتر از این دو رقیب جدی خود جای بگیرد. آبی پوشان در دیدار برابر ماشین سازی یک بازی روان و خوب را به نمایش گذاشتند. آنها دو گل به ثمر رساندند و توانستند یک پیروزی دلچسب به دست آورده و در پایان سال دل هوادارانشان را شاد کنند. مجیدی با استقلال خوش درخشیده و اعتقاد دارم اگر همین وحدت، همدلی و ارتباط صمیمانه بین کادر فنی و بازیکنان باقی بماند، به طور حتم استقلال می‌تواند در پایان فصل قهرمان شود.مهاجم سابق استقلال در پایان خاطرنشان کرد: کادر فنی استقلال از نفرات خوبی سود می‌برد. صالح مصطفوی و فراز کمالوند از تجربه فنی بالایی برخوردارند و اعتقاد دارم مجیدی بهترین انتخاب‌ها را در کادر فنی اش انجام داد و حالا دارد مُزد این انتخاب‌ها را می‌گیرد.
برچسب ها: لیگ برتر
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها