به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ ساعت ۱۱:۳۶
کد مطلب : ۲۶۲۸۵۹

بااشتباهات تیمی که توان قهرمانی داشت سوم شد

بااشتباهات تیمی که توان قهرمانی داشت سوم شد
گروه ورزشی: مربی تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: سپاهان توان قهرمانی در لیگ امسال را داشت، اما نتواست از موقعیت، توانمندی و بزرگی نام باشگاه استفاده کرده و دل هواداران خود را شاد کند.رضوان رضایی د اظهارکرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا فصل ۹۹ لیگ برتر دارای ویژگی های خاصی در زمان تمرینات و مسابقات بود، شرایطی که تیم ها باید قرنطینه و پروتکل های بهداشتی را رعایت می کردند، واقعا سخت بود.وی افزود: باشگاه فولاد مبارکه سپاهان برای حضوری قدرتمند در فصل ۹۹ تدارک وسیعی با انتخاب کادر فنی، سرپرستی و بازیکنان باتجربه دیده بود و در کنار آن محمدرضا ساکت- مدیرعامل و بهارک حقانی فر مدیر امور بانوان باشگاه از تیم حمایت کردند.
 
رضایی که از بازی سوم مرحله نهایی هدایت مستقیم تیم را بر عهده گرفت، گفت: من به عنوان مربی تا پایان نیم فصل اول تیم را همراهی کردم. اما در نیم فصل دوم با نظر سرمربی از کادر خارج شدم. تیم در نیم فصل دوم با به دست آوردن مقام دوم گروه به مرحله نهایی گروهی چهارتیمی صعود کرد که متاسفانه در دو بازی اول این مرحله شکست های ناباورانه ای متحمل شد.وی تصریح کرد: با نظر مدیران باشگاه با سرمربی قطع همکاری و از من خواسته شد، به جمع تیم برگردم و مسئولیت مستقیم تیم را به عنوان مربی با همکاری سایر کادر به عهده گرفتم، این در شرایطی بود که تیم از نظر روحی و امتیازاتی که کسب نکرده بود وضعیت مناسبی نداشت.وی تاکیدکرد: بعد از این جریان، مدیرعامل باشگاه با ایجاد اعتماد به نفس در من، کادر فنی و بازیکنان و حضور بیشتر مدیر امور قهرمانی در کنار تیم، تیم در چهار مسابقه با کسب ٧ امتیاز در جایگاه سوم این فصل لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاههای کشور قرار گرفت.

مربی تیم سپاهان افزود: تیمی که توان کسب قهرمانی در لیگ امسال را داشت، سوم شد و نتواست از موقعیت، توانمندی و بزرگی نام باشگاه استفاده کرده و دل هواداران خود را شاد کند.وی خاطرنشان کرد: نکته مهمی که در روند اتفاقات این دوره لیگ برای ما آشکار شد، اهمیت و اعتمادی بود که مدیران باشگاه به کادر و بازیکنان بومی و باسابقه داشتند که باید از طرف بازیکنان، و مجموعه کادرفنی از مدیریت باشگاه تشکر کنم. امیدوارم در سال آینده باقهرمانی بتوانیم نام بزرگ سپاهان را در فوتبال بانوان پرآوازه تر کنیم.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها