به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۱/۰۸ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب : ۲۶۳۲۴۰

روحانی یک بقالی را هم اداره نکرده بود

روحانی یک بقالی را هم اداره نکرده بود
گروه سیاسی: دبیرکل حزب ندای ایرانیان گفت: همه می‌‌دانند که روحانی رای نداشت و رای روحانی تا ۲۰ روز تا یک ماه قبل از انتخابات، بین دو تا سه درصد بود. دو حادثه عامل اصلی وحدت پیرامون آقای روحانی شد. وحدت پیرامون آقای روحانی وحدتی در عین قلت بود، روحانی قلیل بود، کسی را نداشت.
صادق خرازی گفت:اینکه اطرافیان آقای روحانی می‌‌گویند اصلاحات نقشی نداشت، طنز سیاسی است. اگر آقایان هاشمی و خاتمی نبودند، روحانی حتی رایش به دو سه میلیون هم نمی‌‌رسید. دو سه روز آخر آقای عارف جوانمردی کرد و کنار کشید. آقای روحانی با ۵۰ درصد و خورده‌ای رئیس جمهور شد؛ آقای عارف ۵ الی ۶ درصد در این مملکت که رای داشت. اگر عارف نمی‌‌آمد، نه روحانی می‌‌آمد و نه عارف میامد. کلی پروژه فشار‌های آقای هاشمی و خاتمی و ناراحتی عارف، منتج به این شد روحانی آمد.
وی افزود:  قول‌‌هایی که آن روز‌ها آقای روحانی می‌داد، از فردایش تغییر کرد. سال ۹۶ هم دوباره این داستان تکرار شد؛ دور اول مناظره آقای روحانی بازنده بود و انتقادات نسبت به ایشان وسیع و صریح بود. آقای جهانگیری بود که به میدان آمد و پشت ایشان ایستاد؛ به آقای جهانگیری قول دادند، بعد زدند زیرش.
 قرار بود دولت را آقای جهانگیری انتخاب کند. زمانی که که آقای جهانگیری و روحانی آمدند، قول دادند که آقای جهانگیری دولت را انتخاب کند. بعد آقای روحانی گفت: «خودم می‌خواهم اداره کنم»؛ که نتیجه اداره کردنشان هم می‌‌بینیم. کشور ما دو حادثه بزرگ در تاریخ توسعه خود دیده است. ما ۱۰ تا برنامه توسعه داشتیم، که پنج تای آن در زمان رژیم شاه و پنج تای دیگر در زمان جمهوری اسلامی. آقای روحانی هم از لحظه‌‌ای که تصمیم گرفت و اراده کرد که «خودم می‌‌خواهم اقتصاد را اداره کنم»، کسی که تا به حال نانوایی و بقالی را اداره نکرده بود».
 
برچسب ها: روحانی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


۱۴۰۰/۰۱/۱۰ ۰۷:۲۵
آقای خرازی از صحبت های شما اینگونه استنباط می شودکه جنابعالی دوره بعدی ریاست جمهوری را نیر به خطا می خواهید واگذار کنید به تیم فعلی البته این دفعه به نام جهانگیری- مدیری پیر و فرتوت و عضوی از خانواده غارتگر انکه امتحانش را پس داده است. چرا نمی خواهی مستقل فکر کنید و کماکان جناحی وسیاسی..بر روی مصالح مردم و مملکت چنذ بار به نفع فواید جناحی معامله می کنی. بهتر نیست چنانچه از گذشته ات ابراز پشیمانی کردی این دوره نظاره گر باشید. (371295)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها