به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۶:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ ساعت ۱۷:۳۹
کد مطلب : ۲۶۳۴۲۸

رونمایی از تیم ملی فوتبال ایران مدل ۱۴۰۰

رونمایی از تیم ملی فوتبال  ایران مدل ۱۴۰۰
گروه ورزشی: تیم ملی فوتبال ایران در سومین بازی خود با سرمربی گری اسکوچیچ به مصاف سوریه می‌رود.تیم ملی فوتبال ایران که بازی‌هایش در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به خرداد ماه سال جاری موکول شد، در یک بازی تدارکاتی به مصاف سوریه می‌رود.تیم ملی از زمان انتخاب اسکوچیچ به عنوان سرمربی تاکنون دو بازی تدارکاتی برگزار کرده است. تیم ملی ۲ بر یک ازبکستان را برد و با نتیجه ۲ بر صفر نیز از سد بوسنی گذشت.

ایران و سوریه تاکنون ۲۷ بار به مصاف هم رفتند که ۱۵ برد برای ایران و ۱۱ تساوی ثبت شده است. فقط یک بازی به سود سوریه به پایان رسید؛ بردی که در مقدماتی جام جهانی به دست آمد. درواقع تنها پیروزی سوری‌ها در اردیبهشت سال ۵۲ به دست آمد که آن‌ها با گل عبدالغنی تاتیش در مقدماتی جام جهانی ۱۹۷۴ موفق به شکست ایران شدند.آخرین دیدار ایران و سوریه هم به سال گذشته باز می‌گردد که در جریان بازی دوستانه، ایران با هت تریک طارمی، گل‌های جهانبخش و صیادمنش با ۵ گل حریفش را از پیش رو برداشت. دو بازی ایران و سوریه در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ نیز با تساوی به پایان رسید. دو تیم در بازی رفت بدون گل مساوی شدند و در آزادی هم به تساوی ۲-۲ رضایت دادند.

رونمایی از تیم ملی فوتبال مدل ۱۴۰۰
هردو تیم خود را برای حضور در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر آماده می‌کنند. سوریه با ۱۵ امتیاز از ۵ بازی صدرنشین گروه A انتخابی جام جهانی است. آن‌ها ۱۷، ۲۱ و ۲۷ خرداد به ترتیب باید با گوام، مالدیو و چین رو به رو شوند.ایران هم با ۶ امتیاز از چهار مسابقه جایگاه سوم گروه C را به خود اختصاص داده است.دیدار دوستانه ایران و سوریه سه شنبه ۱۰ فروردین در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. بازی که در غیبت عمر السوما ستاره مطرح و مصدوم سوری‌ها انجام می‌شود.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها