به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۲:۰۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ ساعت ۱۲:۴۴
کد مطلب : ۲۶۳۵۴۹

مرگ ۷ نفر بر اثر طوفان در ایالت تنسی آمریکا

مرگ ۷ نفر بر اثر طوفان در ایالت تنسی آمریکا
گروه حوادث: طبق گفته مقامات ایالت تنسی، حداقل ۷ نفر بر اثر طوفان در این ایالت جان خود را از دست داده‌اند.
 روز دوشنبه مقامات ایالت "تنسی" آمریکا بیان کردند که تاکنون 7 نفر در این ایالت بر اثر طوفان و سیل جان خود را از دست دادند.پایگاه خبری "cbs" در این باره نوشت، به گفته وزارت بهداشت ایالت "تنسی" تاکنون پنج مورد مرگ و میر بر اثر طوفان در شهرستان "دیویدسون" ، یکی در شهرستان "چیتهام" و دیگری در شهرستان "هاوکینز" گزارش شده است.پلیس اجساد یک مرد 64 ساله و یک زن 46 ساله را در نزدیکی اردوگاه بی‌خانمان‌ها که در زیر آب جاری شده بودند، پیدا کرد؛ جسد یک پیرمرد 70 ساله نیز از وسیله نقلیه‌ای که در آب غرق شده بود، کشف شد؛ همچنین یک مرد 65 ساله در زمین گلف مرده پیدا شد.

نیروهای اورژانس در آخر هفته بیش از 240 نفر را در این ایالت و شهرستان‌های آن نجات دادند.شهردار نشویل، "جان کوپر"، یکشنبه شب پس از بارش بیش از 7 اینچ در 48 ساعت در این شهر، وضعیت اضطراری اعلام کرد.طبق بررسی‌های انجام شده در برخی از شهرستان‌های ایالت "تنسی" به دلیل طوفان و گردباد عظیم، برق بسیاری از خانه‌ها قطع شده است.
برچسب ها: حوادث جهان
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها