به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۰۹:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۱/۱۱ ساعت ۱۲:۲۵
کد مطلب : ۲۶۳۶۹۶

عملکرد درخشان ستاره لیورپول در بازی‌های ملی

گروه ورزشی: شب گذشته در چارچوب رقابت انتخابی جام جهانی 2022 قطر، تیم ملی پرتغال مقابل لوکزامبورگ به برتری 3 بر یک رسید.در این مسابقه دیگو ژوتا گل اول تیم ملی پرتغال را به ثبت رساند و پایه ریز پیروزی تیمش مقابل لوکزامبورگ شد. این بازیکن در دیدار گذشته نیز مقابل صربستان درخشان ظاهر شد و توانست هر 2 گل تیم ملی پرتغال را به ثبت رساند.

ستاره لیورپول در 5 بازی اخیر خود برای تیم ملی پرتغال توانسته در 8 گل تاثیر مستقیم داشته باشد و آمار درخشان 6 گل و 2 پاس گل را به ثبت رساند. او در مقابل با کرواسی یک گل، در دیدار برابر سوئد 2گل و یک پاس گل، در دیدار مقابل کرواسی یک پاس گل، در جدال برابر صربستان 2 گل و در دیدار شب گذشته مقابل لوکزامبورگ یک گل را به ثبت رساند.ژوتا که تابستان امسال از ولورهمپتون به لیورپول آمده در تیم باشگاهی خود نیز عملکرد مثبتی داشته است. او البته چند ماهی را به دلیل مصدومیت از دست داد و همین مسئله باعث شد تا یکی از دلایل ناکامی لیورپول در این فصل جزیره رقم خورد.

با بازگشت ژوتا به اردوی باشگاه لیورپول، امیدها به بازگشت تیم کلوپ به ساحل آرامش بیشتر شده و این تیم امیدوار است با فرم خوب ژوتا عملکرد خوبی مقابل رئال مادرید در هفته آینده در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به ثبت رساند.سه شنبه آینده در روز 17 فروردین لیورپول در مادرید میهمان رئال است و در 25 فروردین میزبان تیم زیدان خواهد بود. آنها در لیگ برتر انگلیس ولی اوضاع خوبی ندارند و با 46 امتیاز در رده هفتم جدول قرار گرفته‌اند.
برچسب ها: فوتبال جهان
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها