به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۱:۰۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۱/۱۱ ساعت ۱۲:۴۰
کد مطلب : ۲۶۳۷۰۰

ژاوی و اینیستای جدید اسپانیا هم بارسایی است

ژاوی و اینیستای جدید اسپانیا هم بارسایی است
گروه ورزشی: بازی‌های درخشان پدری گونزالس باعث شده تا او به پیراهن تیم ملی اسپانیا هم برسد و پا جای پای ستاره‌هایی، چون ژاوی و اینیستا بگذارد.
پدری گونزالس هافبک جوان بارسلونا که تنها 18 سال سن دارد، نوید یک هافبک درخشان را در آینده می‌دهد و عملکرد او در بازی‌هایی که حضور داشته، بسیار خوب و قابل توجه بوده است.پدری علاوه بر اینکه در بارسلونا مورد اعتماد رونالد کومان قرار دارد، به تیم ملی اسپانیا هم دعوت شده و لوئیز انریکه هم به او باور دارد. او یکی از خوب‌های اسپانیا در بازی برابر گرجستان بود.

نکته‌ای که در مورد پدری وجود دارد این است که او در 90 دقیقه بازی برای تیم ملی اسپانیا مقابل گرجستان آماری را خلق کرد که از سال 2014 تاکنون در تیم ملی اسپانیا بی‌سابقه بود. در واقع او یک رکورد را در خط هافبک اسپانیا به ثبت رساند.رکورد به بازپس گیری توپ مربوط می‌شود که پدری 10 بار این کار را انجام داد. بازپس‌گیری توپ از حریف، مسئله‌ای است که برای یک هافبک به شدت مورد توجه است و از وظایف مهم اوست که پدری آن را بسیار خوب انجام می‌دهد.
خیلی ها پدری را با ژاوی و اینیستا مقایسه می‌کنند و معتقدند که او در آینده همچون این دو هافبک سابق بارسا خواهد شد. باید دید که آیا واقعا این گونه است یا شرایط به شکل دیگری رقم می‌خورد.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها