به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۱/۱۱ ساعت ۱۴:۲۶
کد مطلب : ۲۶۳۷۲۵

بورس قرمزپوش شد

بورس قرمزپوش شد
گروه اقتصادی: بازار سرمایه امروز روندی نزولی داشت؛ به طوری که شاخص کل بورس با بیش از ۸۰۰۰ واحد کاهش مجددا به کانال یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحد عقب‌گرد کرد.به گزارش ایسنا، شاخص کل بورس امروز با ۸۶۵۰ واحد کاهش به رقم یک میلیون و ۲۹۴ هزار واحد رسید. شاخص کل با معیار هم وزن هم ۱۹۳ واحد کاهش یافت و رقم ۴۴۲ هزار و ۶۴۵ هزار واحد را ثبت کرد.
 
معامله‌گران امروز ۴۷۰ هزار معامله به ارزش ۳۸ هزار و ۴۶۱ میلیارد ریال انجام دادند. ملی صنایع مس ایران، فولاد مبارکه اصفهان، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، سرمایه گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تامین، پالایش نفت اصفهان و صنایع پتروشیمی خلیج فارس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.این در حالی است که شاخص کل فرابورس با ۴۱ واحد افزایش به رقم ۱۸ هزار و ۱۲۲ واحد رسید.در این بازار ۲۴۹ هزار معامله انجام شد که ۱۴ هزار و ۸۶۴ میلیارد ریال ارزش داشت. بیمه پاسارگاد، گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی و هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل پلیمر آریاساسول، سهامی ذوب آهن اصفهان، پتروشیمی تندگویان و گروه توسعه ملی مهر آیندگان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.
برچسب ها: بورس
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها