به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۱:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۱/۱۲ ساعت ۲۲:۵۷
کد مطلب : ۲۶۳۷۹۱

واکنش بهروز وثوقی به تولید همسفر ۲

واکنش بهروز وثوقی به تولید همسفر ۲
گروه فرهنگی: بهروز وثوقی در گفتگو با مدیر یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای، کلیت ماجرای تولید "همسفر۲" را تکذیب کرد.علیرضا امیرقاسمی مدیر شبکه طپش درباره گفتگو با وثوقی بیان داشت: تولید "همسفر۲" یا "هم‌گریز" اساسا واقعیت ندارد و در گپی که با بهروز وثوقی داشتیم او نیز بر این امر تاکید کرده است.مدیر طپش ادامه داد: بهروز وثوقی گفته که تولید "همسفر۲" فقط یک پیشنهاد بوده و اصلا قرار بر ساخت فیلم نبوده است. بهروز وثوقی سالهاست فیلمی بازی نکرده و از بازی در فیلم "فصل کرگدن"بهمن قبادی هم راضی نیست.

امیرقاسمی افزود: امروز برای وثوقی یا فائقه آتشین، ساخت "همسفر۲" هیچ فایده‌ای ندارد و هیچ کمکی به اعتبار این دو نمی‌کند. در هالیوود اگر فیلمی مشهور را بازسازی می‌کنند با بازیگران تازه و متفاوت است.این فعال ماهواره‌ای درباره بازگشت به سینمای بهروز چنین گفت: بهروز وثوقی بر روی سناریویی متفاوت کار می‌کند و اگر به نتیجه برسد حتما باز هم کار خواهد کرد ولی ابدا به دنبال دنباله‌سازی فیلمهای محبوبش نیست.

فیلم "همسفر"(۱۳۵۴)توسط #مسعود_اسداللهی به تهیه‌کنندگی مهدی مصیبی ساخته شده بود. بهروز وثوقی، فائقه آتشین و رضا کرم‌رضایی بازیگران اصلی فیلم بودند.سه دهه بعد، موسسه سینمایی پویافیلم، "عروس فراری" را با اقتباس از "همسفر" تولید کرد. امین حیایی، الناز شاکردوست و غلامحسین لطفی بازیگران "عروس فراری" بودند. نسخه بازسازی "همسفر" بارها از تلویزیون پخش شده است.
برچسب ها: بهروز وثوقی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها