به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۱:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ ساعت ۰۸:۴۱
کد مطلب : ۲۶۳۹۰۴

مصدومیت بی‌وقت لواندوفسکی

مصدومیت بی‌وقت لواندوفسکی
گروه ورزشی: توماس مولر می‌گوید مصدومیت زانوی روبرت لواندوفسکی نمی‌توانست در زمانی بدتر از این رخ دهد، امشب در بوندس‌لیگا مسابقه‌ای فینال گونه با لایپزیگ دارند و در یک‌چهارم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا بازی بسیار حساسی برابر پاری‌سن‌ژرمن برگزار می‌کنند. کاپیتان تیم ملی لهستان یکشنبه گذشته در جریان دیدار مقدماتی جام جهانی برابر آندورا دچار مصدومیت رباط زانوی راست خود شد و چهار هفته نمی‌تواند بایرن‌مونیخ را همراهی کند در حالی که تیمش با چهار امتیاز اختلاف نسبت به لایپزیگ رده دومی در صدر جدول قرار دارد و پیروزی در این دیدار می‌تواند گام مهمی برای رسیدن به نهمین قهرمانی متوالی بوندس‌لیگا باشد.

مولر گفت: «مصدومیت لوا برای ما خبر خیلی تلخی است که در بدترین زمان ممکن رخ داده. خب البته باید دیگران جای او را پر کنند.»آمار به خوبی نشان می‌دهد لواندوفسکی چه اهمیتی برای بایرن دارد. این مهاجم 32 ساله در 26 بازی لیگ در این فصل 35 گل زده و به رکورد تاریخی گرد مولر که در یک فصل 40 گل زده، به شدت نزدیک شده است.لواندوفسکی همچنین بازی رفت برابر پاری‌سن‌ژرمن که چهارشنبه این هفته در مونیخ برگزار می‌شود و بازی برگشت که سه‌شنبه آینده در پاریس به انجام می‌رسد، را از دست می‌دهد. اگر بایرن به مرحله بعد صعود کند، لواندوفسکی رقابت سختی با زمان دارد برای اینکه به دیدار رفت نیمه‌نهایی برابر برنده دیدار منچسترسیتی و بوروسیادورتموند که هشتم اردیبهشت برگزار می‌شود، برسد.

برابر لایپزیگ، هانسی فلیک مربی بایرن احتمالاً سرژ گنابری را به‌عنوان مهاجم نوک در ترکیب قرار می‌دهد تا جلوی مولر بازی کند. احتمال دیگر این است که اریک ماکسیم چوپو موتینگ که جانشین با فاصله لواندوفسکی است، مهاجم نوک بازی کند یا مولر یک خط جلوتر برود. بایرن همچنین دو مدافع محروم خود، آلفونسو دیویس و جروم بواتنگ را در اختیار ندارد و احتمالاً نیکلاس سوله زوج داوید آلابا در قلب دفاع می‌شود. داگلاس کاستا و کورنتین تولیسو دیگر غایبان بایرن در این بازی هستند.

بایرن که در آخرین بازی خود قبل از تعطیلات بازی‌های ملی با 4 گل اشتوتگارت را در هم کوبید-با وجود آنکه با کارت قرمز مستقیم از دقیقه 12، ده 10نفره بازی کرد-، شش بازی است که به لایپزیگ نباخته هر چند چهارتای این بازی را با مساوی به پایان رسانده است.مارکوس کرویش، مدیر ورزشی لایپزیگ می‌گوید این تیم حتی بدون لواندوفسکی کار سختی در پیش دارد اما مارسل سابیتزر کاپیتان تیم بر این باور است که تیم باید از فرصت به دست آمده نهایت استفاده را ببرد: «ما چیزی برای از دست دادن نداریم و این واقعیت که فشار روی ما نیست، کار ما را آسان‌تر می‌کند.»

تیم یولیان ناگلزمان هم در هشت بازی آخرش در لیگ نباخته و هیچ دلیلی برای ترسیدن از بایرن ندارد بعد از آنکه در آذرماه در مونیخ در یک بازی هیجان‌انگیز برابر این تیم به تساوی 3-3 رسیده است. لایپزیگ اگر چه بارها در این فصل بدون مهاجم نوک بازی کرده اما فوتبال چشمنوازی ارائه می‌دهد و در آخرین بازی خود با گل سابیتزر، آرمینیا بیلفلد دفاعی را شکست داد.این تیم حالا برای اینکه شانس واقعی برای رسیدن به نخستین قهرمانی تاریخ خود را داشته باشد، باید از این بازی سه امتیاز بگیرد. کوین کامپل برای این بازی محروم است و احتمالاً آمادو هایدارا یا تایلر آدامز زوج سابیتزر در قلب دفاع می‌شوند. دایوت اوپامکانو که قرار است در تابستان به بایرن‌مونیخ برود، بعد از مصدومیت عضلانی آماده بازگشت است.
برچسب ها: فوتبال جهان
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها