کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کنایه ترامپ به بایدن درباره اعتیاد پسرش

14 فروردين 1400 ساعت 11:08


گروه بین الملل:  رئیس جمهور سابق آمریکا، به جو بایدن، رقیب خود در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ و رئیس جمهوری فعلی، کنایه سنگینی زد. او در مصاحبه با کانال تلویزیونی Real America در پاسخ به اینکه فرزندانش را چطور بزرگ کرده گفت: کلید پدر خوب بودن توجه بسیار به فرزندان و دور نگه داشتن آن‌ها از مواد، سیگار و الکل است.
دونالد ترامپ گفت: شما می‌توانید فرزندان خوبی داشته باشید، اما مبادا آن‌ها سمت مواد، الکل و سیگار بروند. سال‌ها است این را به آن‌ها می‌گویم. تا به حال تأثیر بسیار خوبی داشته است. برخی فرزندان بسیار خوب را دیده‌ام که سراغ مواد و الکل می‌روند و بدین صورت، بازی عوض می‌شود.به نظر می‌رسد جمله آخر کنایه سنگینی به جو بایدن و پسرش هانتر باشد که سال‌ها با الکل و اعتیاد به مواد دست و پنجه نرم کرده است. بایدن جوان پس از تست مثبت کوکائین، از ارتش عزل شد. ترامپ مکرراً طی مناظرات پیشین ریاست جمهوری، از هانتر برای حمله به بایدن استفاده کرد و مدعی شد وی ثروتش را مدیون نام پدرش است.ترامپ در مناظره اول خود خطاب به بایدن گفته بود: او تا زمانی که تو معاون رئیس جمهوری نشده بودی، شغلی نداشت. او در اوکراین، چین، مسکو و دیگر مناطق ثروتی به هم زد.هانتر بایدن اکتبر سال گذشته، زمانی در مرکز توجه رسانه‌ها قرار گرفت که نیویورک‌پست مطلبی را منتشر کرد و مدعی شد جو بایدن در معاملات تجاری پسرش در اوکراین و چین - که به گفته این روزنامه ممکن است مشمول تعارض منافع باشد - نقش داشته است. این روزنامه مدعی شد اطلاعات فوق را از لپ‌تاپی متعلق به هانتر بایدن به دست آورده است.
جو بایدن اتهامات ترامپ را قاطعانه رد کرد و به دفاع از پسرش پرداخت.وی گفت: پسر من، مانند بسیاری از مردم، مثل مردم بسیاری که در کشور می‌شناسید، مشکل مواد مخدر داشت. او این مشکل را برطرف کرده و بر روی آن کار کرده است و من به او افتخار می‌کنم. به پسرم مفتخر هستم.

 


کد مطلب: 263971

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/263971/کنایه-ترامپ-بایدن-درباره-اعتیاد-پسرش

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir