کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سعید محمد به دلیل تخلف برکنار شده است؟

خبرگزاری فارس , 14 فروردين 1400 ساعت 12:32


گروه سیاسی:  معاون سیاسی سپاه پاسداران گفت:  ما حق نداریم برویم سراغ افراد و بگوییم فردی که به این معیارها می‌خورد آقای فلانی است. ما حق نداریم به این ورود کنیم. لذا در همین انتخاباتی که پیش رو داریم، ضمن اینکه آن دکترین رفتار سیاسی سپاه را داریم، در آبان سال ۹۹ اهداف و سیاست‌های سپاه در قبال انتخابات ۱۴۰۰ از سوی نماینده محترم ولی فقیه در سپاه و فرمانده کل سپاه به همه رده‌های سپاه ابلاغ شد. این یک سند ابلاغی است مبتنی بر اسناد بالادستی از جمله دکترین رفتار سیاسی سپاه.
 سردار یدالله جوانی با بیان اینکه سپاه به جدّ با ورود پاسداران به عرصه انتخابات بدون طی مراحل قانونی مخالف است، گفت: منفک کردن سعید محمد از مسئولیت فرماندهی قرارگاه سازندگی خاتم به دلیل همین تخلف و رعایت نکردن مقررات از سوی ایشان بوده است.
وی افزود: سپاه نه از سعید محمد و نه از هیچ کاندیدای دیگری در انتخابات حمایت نمی‌کند و نخواهد کرد. اساساً ورود سپاه و بسیج به انتخابات به‌طور مصداقی و حمایت از افراد و گروه‌ها و فهرست‌ها دارای منع قانونی و شرعی است. این فضایی که در شبکه های اجتماعی داخلی و رسانه‌های خارجی و بویژه در شبکه‌های ماهواره‌ای ضدانقلاب شکل گرفته و بعضاً سعید محمد را کاندیدای مورد حمایت سپاه معرفی می‌کنند، از یک طرف ساخته و پرداخته کسانی است که می‌خواهند چهره سپاه را مخدوش کنند و از طرفی، متأثر از افرادی است که تصور می‌کنند چون سعید محمد مسئولیت فرماندهی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) سپاه را برعهده داشته‌ و به عرصه انتخابات ورود کرده‌اند، احتمالاً ورود ایشان به عرصه انتخابات با نظر و تأیید و حمایت سپاه است.


 


کد مطلب: 264001

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/264001/سعید-محمد-دلیل-تخلف-برکنار-شده

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir