کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بازگشت نیکلاس کیج و تراولتا به تغییر چهره ۲

15 فروردين 1400 ساعت 8:24


گروه فرهنگی: آدام وینگارد کارگردان مشهور آمریکایی در گفت‌وگویی با «ددلاین» خبر از ساخت فیلم «تغییر چهره 2» با شرکت دوباره «جان تراولتا و نیکلاس کیج» داده و شنیده‌ها درباره اینکه این فیلم یک نسخه بازسازی شده از فیلم اصلی خواهد بود را تکذیب کرده و درباره ساخته اخیرش «گودزیلا در برابر کونگ» نیز به نکات جالبی اشاره کرده است.

قصد دارید نسخه‌ای جدید از فیلم «تغییر چهره» بسازید. در ابتدا تصور بر این بود که شما قرار است این فیلم را بازسازی کنید، اما اکنون مشخص شده که «تغییر چهره 2» دنباله‌ای از فیلم اصلی به کارگردانی «جان وو» خواهد بود، آیا در فیلم «تغییر چهره 2» هم «جان تراولتا» در نقش «شان آرچر» و «نیکلاس کیج» در نقش «کاستور تروی» بازی خواهند کرد یا بازیگران جدیدی در این فیلم جدید ایفای نقش خواهند کرد؟
حضور نیکلاس کیج و جان تراولتا در ساخت دنباله فیلم «تغییر چهره» ضروری است چرا که در این فیلم قرار است ما به ادامه داستان کاستور تروی و ‌شان آرچر بپردازیم. برای من «تغییر چهره» درباره یک روند نیست. تغییر چهره از نظر من دنیایی نیست که شخصیت‌ها در آن حضور داشته باشند. همانگونه که در فیلم اصلی «تغییر چهره » به داستان دو شخصیت اصلی «شان آرجر» و «کاستور تروی» پرداخته شده بود، «تغییر چهره 2» هم بر محور ادامه داستان این دو شخصیت می‌چرخد.

شنیده شده که نگارش فیلمنامه «تغییر چهره 2» بر عهده «سیمون برت» است که پیش‌تر در ساخت فیلم‌های«جادوگر بلر» و «میهمان» با شما همکاری داشته.
ما همچنان در حال نگارش فیلمنامه هستیم و به‌زودی پیش‌نویس فیلمنامه «تغییر چهره 2» را به «پرامونت» ارائه خواهیم داد. آنها خلاصه‌ای از فیلمنامه را که ما پیش‌تر تنظیم کرده بودیم خوانده‌اند. همه در پارامونت موافق موضوع مندرج در خلاصه فیلمنامه هستند، اما تبدیل این خلاصه به یک فیلمنامه کامل، چیز دیگری است که باید دید مدیران پارامونت در نهایت چه واکنشی به آن نشان می‌دهند.

به‌نظر می‌رسد در فیلم «گودزیلا در برابر کونگ» همه‌‌چیز به این دو جانور عظیم‌الجثه و هیولاگونه ختم می‌شود.
در زمان نگاه به تبلیغات فیلم، پوسترها، تریلرها و بیلبوردهای آن، چه چیزی را می‌بینید؟ شما فقط گودزیلا و کونگ را می‌بینید. شما نامی غیر از نام این دو‌ نمی‌بینید. شما نام من را هم نمی‌بینید؛ در واقع کسی نمی‌داند که من این فیلم را کارگردانی کرده‌ام. همه چیز درباره هیولاهاست و این مهم‌ترین چیز است. شاید بعدها علاقه‌مندان به سینما درباره انسان‌هایی که در این فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند نیز سخن بگویند. اما در نهایت همه آنچه ما می‌دانیم این است که ما برای دیدن گودزیلا و کونگ به تماشای این فیلم آمده‌ایم.


کد مطلب: 264123

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/264123/بازگشت-نیکلاس-کیج-تراولتا-تغییر-چهره-۲

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir