به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۱/۱۵ ساعت ۰۹:۵۵
کد مطلب : ۲۶۴۱۶۱

۵٠ درصد تست‌های اهواز مثبت می‌شوند

۵٠ درصد تست‌های اهواز مثبت می‌شوند
گروه جامعه: دبیر شورای سلامت اهواز گفت: اکثر مناطق شهر اهواز آلوده هستند و جزو نقاط حساس حساب می‌شوند.دکتر مهران احمدی‌بلوطکی  اظهار کرد: روزانه در غرب اهواز ۴ هزار تست رپید و PCR گرفته می‌شود و به همین مقدار تست نیز در شرق اهواز نیز گرفته می‌شود. به طور متوسط در سطح کلانشهر اهواز روزانه ٨ هزار تست رایگان در حوزه بهداشت در حال انجام است.وی افزود: متوسط موارد مثبت شدن تست‌های PCR 40 درصد و متوسط مثبت شدن تست‌های رپید بین ١۵ تا ٢۵ درصد است و تقریبا ۵٠ درصد تست‌های کرونا در سطح شهر اهواز مثبت می‌شوند.

احمدی بلوطکی بیان کرد: اکنون دامنه شیوع بیماری در تمام نقاط شهر پراکنده است و نگرانی‌هایی که در منطقه برخوردار گلستان اهواز داریم در منطقه حاشیه‌ای عین ٢ و منطقه کمپلوی جنوبی نیز داریم؛ پراکندگی بیماری و دامنه شیوع در تمام نقاط شهر بالا و مشهود است.وی افزود: در طول یک سال گذشته آمار بیماران شناسایی‌شده در عین ۲ معادل یک ماه گذشته بوده است یعنی در طول یک ماه آمار بیماران یک منطقه حاشیه شهر معادل بیماران این منطقه در یک سال گذشته بوده است و این نشان می‌دهد که پراکندگی بیماری در نقاط مختلف شهر بالا است.دبیر شورای سلامت اهواز تصریح کرد: اکثر مناطق شهر اهواز آلوده هستند و جزو نقاط حساس حساب می‌شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها