به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۱/۱۵ ساعت ۱۰:۴۸
کد مطلب : ۲۶۴۱۹۰

گل محمدی باید به فکر جانشین سیدجلال باشد

گل محمدی باید به فکر جانشین سیدجلال باشد
گروه ورزشی:پرسپولیس در هفته نوزدهم لیگ برتر در حالی مهمان پدیده بود که در یک بازی مهیج مقابل تیم مهدی رحمتی تن به تساوی ۱-۱ داد. سرخپوشان در حالی با یک امتیاز مشهد را ترک کردند که بازیکنان این تیم چندین موقعیت مسلم گلزنی را هدر دادند. فرزاد آشوبی بازیکن سابق پرسپولیس درباره عملکرد این تیم در هفته نوزدهم لیگ برتر مقابل پدیده خراسان توضیحاتی داد که در ادامه می خوانید:
 
عملکرد پرسپولیس مقابل پدیده را چطور ارزیابی می کنید؟ با وجود حملات پرتعداد اما شاگردان گل محمدی به نتیجه ای بهتر از تساوی نرسیدند.
باید نسبت به تغییراتی رخ داده در پرسپولیس، صبرو تحمل بیشتری داشته باشیم. با هماهنگی بیشتر در تیم به ویژه خط جلو که ناهماهنگی در آن کاملا به چشم می آمد، شرایط بهتر می شود؛ البته به نظرم پرسپولیس می توانست با ترکیب بهتری در این بازی حاضر شود. کنعانی زادگان با وجود اینکه مقابل سوریه کامل بازی کرده بود اما برحسب نیاز در ترکیب قرار گرفت، این شرایط می توانست برای نوراللهی و امیری هم وجود داشته باشد. اگر این دو بازیکن از اول درترکیب بودند، پرسپولیس وضعیت فنی بهتری پیدا می کرد.

مهاجمان پرسپولیس به مانند بازی های گذشته در امر گلزنی ناکام ماندند و موقعیت های زیادی را از دست دادند. آیا کادرفنی باید روی شرایط روحی و روانی بازیکنانش بیشتر کار کند؟
من اینگونه فکر نمی کنم. مغانلو تازه به پرسپولیس آمده؛ ترابی هم مجددا اضافه شده و باید زمان بدهیم و جای انتقاد به عملکرد آن ها نیست. پرسپولیس قطعا در آینده نزدیک روزهای خوبی را سپری خواهد کرد.

یکی از بهترین موقعیت های این مسابقه نصیب مهدی عبدی شد اما او از باز کردن دروازه عاجز ماند. آیا او هم به مانند دیگر مهاجمان دچار افت شده است؟
فکر می کنم چمن ورزشگاه بلند بود و این موضوع کاملا دیده می شد. علی رغم اینکه چمن کیفیت خوبی داشت اما بلند بود و گردش توپ روی این زمین سخت می شود. اما درباره از دست دادن موقعیت توسط مهدی عبدی هم باید بگویم که نمی توان فوتبال را به این شکل نگاه کرد و این اتفاقات ممکن است برای هربازیکنی بیفتد. بازهم می گویم جای نگرانی نیست و پرسپولیس با هماهنگی بیشتر شرایط بهتری را خواهد داشت.

سید جلال حسینی یکی از مهم ترین مهره های پرسپولیس در این سال ها بوده اما تاکنون کادرفنی این تیم نتوانسته بازیکن جایگزینی برای او انتخاب کند. به نظر شما چه تصمیمی در این باره می تواند به پرسپولیس کمک کند؟
خیلی سخت است درباره این موضوع صحبت کنیم. من هم معتقدم بازیکنی که سرعت بالاتری داشته باشد گزینه مناسب تری برای بازی کنار کنعانی زادگان است. امروز هم دیدیم وقتی پرسپولیس به زمین حریف می رفت در چند مورد روی ضدحملات غافلگیر شد. اما سید جلال عنصر مهمی است و عملکرد مطلوبی در پرسپولیس داشته است. کادرفنی باید در این باره تصمیم بگیرد و بداند که چه بازیکنانی با چه خصوصیاتی به مدل و شکل بازی دلخواهش می خورد و یحیی باید به فکر جانشین سیدجلال باشد.

زمزمه هایی در خصوص بازگشت شجاع خلیل زاده به پرسپولیس به گوش می رسد. بازگشت او چه تاثیری روی عملکرد تیم خواهد داشت؟
اگر این اتفاق بیفتد واقعا موضوعی است که بی نهایت می تواند به پرسپولیس کمک کند به ویژه اینکه شجاع عملکرد کم نوسان و کم اشتباهی در این سال ها داشته و برگشتن او می تواند قدرت و کیفیت بیشتری به پرسپولیس بدهد.
مرجع : خبرآنلاین
برچسب ها: پرسپولیس
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها