به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۲:۳۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۱/۱۵ ساعت ۱۸:۲۲
کد مطلب : ۲۶۴۳۲۱

جزئیاتی جدیداز ویژگی‌های جنسیس ۲۰۲۲ GV۷۰

جزئیاتی جدیداز ویژگی‌های جنسیس ۲۰۲۲ GV۷۰
گروه اقتصادی:شاسی بلند لوکس جدید جنسیس GV۷۰ در طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها برای فضای خارجی و داخلی به بازار عرضه خواهد شد.جنسیس GV۷۰ در طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها برای فضای خارجی و داخلی به بازار عرضه خواهد شد که این ترکیب رنگی برای مدل‌های ۲.۵T و ۳.۵T شامل Select، Advanced، Sport Prestige و Sport Advanced است.قیمت GV۷۰ هنوز اعلام نشده است و اواخر امسال وارد ایالات متحده می‌شود.  ۲۰۲۲ GV۷۰ را می توان جدیدترین خودرو رنگارنگ برند لوکس جنسیس دانست. در بسیاری از رنگ‌های مختلف خارجی، از جمله قرمز، آبی، سبز و حتی چند گزینه رنگ مات ارائه خواهد شد.
 
جدا از گزینه‌های معمول سفید، سیاه، نقره‌ای و خاکستری، رنگ‌های GV۷۰ که بیشتر مورد توجه قرار گرفته رنگ های سبز Cardiff و Barossa Burgundy است، همچنین چهار رنگ مات از جمله سبز، سفید و خاکستری  نیز موجود است.گزینه‌های برای فضای داخلی نیز جالب هستند و علاوه بر رنگ‌های سیاه و بژ مورد انتظار، گزینه‌های چرم قرمز و آبی را نیز شامل می‌شوند. پایه GV۷۰، ۲.۵T که دارای یک توربوشارژ ۲.۵ لیتری چهار خطی با ۳۰۰ اسب بخار قدرت است، در تریم‌های استاندارد، انتخاب، پیشرفته و اسپرت پرستیژ عرضه می‌شود.

GV۷۰، ۳.۵T قدرتمندتر که دارای یک توربو توئین توربو ۳.۵ لیتری V-۶ با قدرت ۳۷۵ اسب بخار است، مدل‌های استاندارد، Sport Advanced و Sport Prestige را ارائه می‌دهد. در حال حاضر تمام GV۷۰‌ها با سیستم محرک چهار چرخ به صورت استاندارد عرضه می‌شوند، هرچند ممکن است این شرکت در نهایت نسخه چرخ محرک عقب را نیز ارائه دهد.جنسیس هنوز قیمت این مدل جدید را منتشر نکرده است، اما ما تخمین می‌زنیم ۲.۵T حدود ۳۹۰۰۰ دلار و ۳.۵T حدود ۴۴۰۰۰ دلار شروع شود. به دنبال اطلاعات بیشتر باشید تا به زودی در مورد این کراس اوور جدید قبل از رسیدن به نمایندگی‌های فروش ایالات متحده در اواخر امسال، اطلاعات بدست آوریم.
برچسب ها: جنسیس خودرو
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها