به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۱/۱۵ ساعت ۱۸:۳۲
کد مطلب : ۲۶۴۳۲۷

زمان برگزاری آزمون وکالت تغییر نمی‌کند

زمان برگزاری آزمون وکالت تغییر نمی‌کند
گروه جامعه: سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: آزمون کارآموزی وکالت سال 1399، در موعد مقرر یعنی 20 فروردین 1400 برگزار می‌شود.فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور  در رابطه با برگزاری آزمون وکالت، اظهار داشت: آزمون ‌کارآموزی وکالت سال ۱۳۹۹، در صبح روز جمعه ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ در ۸۴ شهرستان برگزار خواهد شد.وی افزود: در این آزمون تعداد ۸۱ هزار و ۵۰۸ نفر در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند.

زرین‌آمیزی اضافه کرد: کارت شرکت در آزمون از روز سه­ شنبه مورخ ۱۷ فروردین بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد.به گزارش فارس، زمان برگزاری این آزمون ۲۸ آذر ۹۹ بود که به دلیل شیوع ویروس کرونا این آزمون به ۲۲ اسفند ۹۹ موکول شد که نهایتاً در روز سه‌شنبه ۱۹ اسفند با اعلام معاونت بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر حاد شدن شرایط انتشار بیماری کرونا و اعمال محدودیت‌های بیشتر، مقرر شد آزمون در ۲۰ فروردین سال جاری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار ‌شود.
این موضوع در حالیست که علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا درباره آخرین تصمیم در خصوص برگزاری آزمون وکالت در انتهای هفته جاری اظهار کرد: هنوز در تصمیم‌گیری واحد اختلاف وجود دارد.همچنین پس از افزایش آمار بستری‌ها و فوتی‌های کرونا و اوج‌گیری دوباره شیوع این ویروس دوباره درخواست‌هایی مبنی بر تعویق مجدد این آزمون مطرح شده است.
برچسب ها: آزمون وکالت
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها