به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۱:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ ساعت ۱۰:۰۷
کد مطلب : ۲۶۴۳۸۶

بزرگترین نمایشگاه «بنکسی» در دوبی

بزرگترین نمایشگاه «بنکسی» در دوبی
گروه فرهنگی: نمایشگاه بزرگی از آثار هنری «بنکسی» هنرمند ناشناس و در عین حال مشهور خیابانی در امارات برگزار می‌شود.به گزارش ایسنا، نمایشگاه بین‌المللی بزرگ «بنکسی» ۱۲۰ اثر هنری اصلی این هنرمند مشهور را در «امارات مال» واقع در «دوبی» برای علاقه‌مندان به نمایش خواهد گذاشت.بر اساس اطلاعات ارائه شده نمایشگاه «جهان بنکسی» از روز دوشنبه آغاز به کار خواهد کرد و تا ۳۰ ژوئن ادامه خواهد داشت.در این نمایشگاه که به گفته برگزارکنندگان آن بزرگترین نمایشگاه «بنکسی» در جهان خواهد بود، علاقه‌مندان می‌توانند بازآفرینی‌های رسمی آثار مشهور این هنرمند همچون «دخترک و بادکنک» را تماشا کنند.
 
البته پیشتر اعلام شده بود نمایشگاه «هنر بنکسی» با بیش از ۱۱۰ اثر هنر اصلی این هنرمند بزرگترین نمایشگاه «بنکسی» است.با این حال هیچگاه «بنکسی» در برگزاری هیچ یک از این نمایشگاه‌ها نقشی نداشته است.با اینکه نام «بنکسی» به عنوان یکی از آشناترین نام‌ها در جهان هنر به شمار می‌رود اما هویت این هنرمند همچنان ناشناس باقی مانده است. آثار این هنرمند بیشتر به مسائل سیاسی و موضوع‌هایی مانند گرمایش زمین، جنگ، شنود غیرقانونی و شرایط سخت کاری پرداخته‌اند.چندی پیش اثر هنری از این هنرمند که برای قدردانی از کادر درمانی خلق شده بود در یک حراجی به قیمت ۱۶.۷ میلیون پوند فروخته شد و رکورد گرانترین اثر این هنرمند را شکست.
برچسب ها: بنکسی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها