به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ ساعت ۱۱:۴۱
کد مطلب : ۲۶۴۴۳۴

مجلس انقلابی با میان‌وعده‌های متنوع

مجلس انقلابی با میان‌وعده‌های متنوع
گروه سیاسی:  با پایان تعطیلات نوروزی، اولین جلسه علنی مجلس در سال 1400 به ریاست محمدباقر قالیباف تشکیل شد.
جلسه  حاوی اخبار زیادی بود، اما یکی از نکاتی که مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته، تصاویری است که نمایندگان مجلس را در حال خوردن میان‌وعده نشان می‌دهد.
میان‌وعده‌ای شامل شیر و چای و کیک و خشکبار و تنقلات. برخی کاربران پرسیده‌اند، در شرایطی که کمر مردم روز به روز زیر بار فشار گرانی بیشتر خم می‌شود، نمایندگی برای آنها با استفاده از همه امکانات مانند حقوق بالا و گرفتن دنا پلاس و اینگونه وعده‌های غذایی، همانی است که یک جامعه انقلابی و در حال جنگ اقتصادی می‌طلبد؟یکی از کاربران پرسیده آیا امیرالمومنین هم با همین سبک‌زندگی به امور مردم رسیدگی می‌کرد و برای فقرا کار می‌کرد؟ عده دیگری هم پرسیده‌اند، این همان مجلس انقلابی است که وعده‌اش داده شده بود و قرار بود با اغنیا دربیفتد و کنار مستضعفان بایستد و عدالت را برقرار کند؟

 
برچسب ها: مجلس

شایان نامدار
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۱/۲۰ ۰۸:۰۱
اول اینکه یک چای یا میان وعده تو هر خونه ای پیدا میشه دوم اینکه شما نمی‌تونید عقده های جناحی و حزبی خودتون رو با این عکس جبران کنید دیگه یه لیوان چای توی ظرف یکبار مصرف که توسط خودشون هم ریخته شده یا یک نسکافه توی خونه هرکسی پیدا میشه، نه اشتباه کردی جناب مردم احمق نیستن همه چی رو میدونن (371489)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها