به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ ساعت ۱۲:۳۱
کد مطلب : ۲۶۴۴۶۰

گران‌ترین و ارزان‌ترین آپارتمان‌ها را از کیلید بخواهید

گروه کسب و کار: پس از دهه هفتاد تهران به لطف توسعه‌های گسترده شهری، افزایش ساخت‌وسازها، توسعه زیرساختی و افزایش تمرکز امکانات و خدمات شهری به کانون اصلی مهاجرت در کشور تبدیل شد این مرکزیت و به دنبال آن افزایش رفت‌وآمدها به این کلان‌شهر که با اهداف کاری، تجاری و درمانی صورت گرفت لزوم افزایش مراکز اقامتی و سکونتی ارزان‌قیمت را افزایش داد بنابراین بسیاری از افرادی که با هدف اقامتی کوتاه‌مدت در تهران به این شهر مهاجرت می‌کردند نیاز به خانه‌هایی داشتند که از نظر متراژ و هزینه مقرون‌به‌صرفه باشد.
اجاره آپارتمان 30 متری در تهران
در کشورهای پیشرفته باتوجه‌به حجم بالای مهاجران برای تحصیل و اشتغال بازار خرید و اجاره آپارتمان‌های 30 متری بسیار گرم است به شکلی که بسیاری از افراد باتوجه‌به حجم بالای کاری خود تنها برای استراحت به محل سکونت خود بازمی‌گردند و بیشتر ساعات روز خود را بیرون از خانه می‌گذرانند.
اما در تهران نیز باتوجه‌به تمرکز امکانات از جمله مراکز دانشگاهی و آموزشی، ادارات و سازمان‌ها و همچنین بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و تخصصی مجهز چندی است که خرید و اجاره آپارتمان 30 متری در تهران رونق یافته و افرادی که مجبور به اقامت انفرادی در تهران هستند به سمت این آپارتمان‌ها سوق می‌یابند.
بسیاری از دانشجویان که به هر دلیل قادر به اقامت در خوابگاه و اجاره آپارتمان‌های با متراژ بالاتر نیستند سعی می‌کنند تا با اجاره آپارتمان 30 متری در تهران در نزدیکی محل تحصیل خود با آرامش خیال به تحصیل و اقامت در این کلان‌شهر بپردازند.

علاوه‌برآن افرادی نیز که برای اشتغال در ادارات و سازمان‌ها از شهرهای مختلف ایران به تهران مهاجرت می‌کنند نیز برای اقامت یک‌ساله یا بیشتر خود به جستجوی اجاره آپارتمان 30 متری در تهران می‌پردازند تا با سکونت در آن پس از یک روز پرمشغله کاری به استراحت کافی بپردازند.
اما در این میان برخی از شهروندان نیز باتوجه‌به تمرکز امکانات پزشکی و درمانی در تهران برای درمان‌های بلندمدت ناگزیر به سکونت‌های طولانی‌مدت در این شهر هستند که به طور طبیعی اقامت در هتل‌ها با هزینه‌های سرسام‌آور برای آنها مقرون‌به‌صرفه نیست و به همین دلیل ناچار به اجاره آپارتمان 30 متری در تهران هستند تا پس از دریافت خدمات بهداشتی و درمانی امکان استراحت در محلی آرام و دنج را داشته باشند.
با توجه به‌تمامی این نیازها سامانه هوشمند کیلید بستری را ایجاد کرده که متقاضیان اجاره آپارتمان‌های ریز متراژ نیست با استفاده از این سامانه محلی مناسب را برای اقامت خود بیابند. با بهره‌گیری از این سامانه متقاضیان اجاره آپارتمان 30 متری در تهران به‌راحتی در هر نقطه از تهران قادر به انتخاب آپارتمان موردنظر خود خواهند بود و دغدغه‌ای را دررابطه‌با سکونت نخواهند داشت.
 

 
اجاره آپارتمان در بلوار فردوس
اگر به محله‌های غربی تهران سری زده باشید به طور حتم از محبوبیت محله فردوس که در بین قشر جوان طرف‌داران زیادی را دارد مطلع شده‌اید. محله بلوار فردوس که در منطقه 5 شهرداری به دلیل تمرکز امکانات یکی از مناطق جذاب برای سکونت است که اجاره آپارتمان در بلوار فردوس هستند.
از لحاظ تقسیمات شهری محله بلوار فردوس که به دو بخش بلوار فردوس غرب و بلوار فردوس شرق تقسیم می‌شود که بلوار فردوس شرق در مقایسه با بلوار فردوس غرب محله‌ای آرام‌تر و دنج‌تر به نظر می‌رسد به همین منظور خانواده‌هایی که تمایل به زندگی در محله آرام، دنج و کم سروصدا را دارند با خرید و اجاره آپارتمان در بلوار فردوس شرق آرامش بیشتری را خواهند داشت این در حالی است که در محله بلوار فردوس غرب به دلیل تمرکز فروشگاه‌ها و مراکز خرید رفت‌وآمد بیشتری وجود دارد.
به لحاظ جغرافیایی محله بلوار فردوس از شمال با بزرگراه علامه جعفری از جنوب با آزادراه تهران - کرج، از غرب با بزرگراه ستاری و از شرق با بزرگراه باکری همسایه است که این امر باعث شده که این منطقه از دسترسی‌های مناسبی برخوردار باشد و علاوه بر ساکنان متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در بلوار فردوس امکان تردد به هر نقطه از تهران را در این منطقه داشته باشند.

اما محله بلوار فردوس از لحاظ عرضه مایحتاج عمومی شهروندان نیز در شرایط مطلوبی قرار دارد زیرا وجود‌هایپراستار ارم و فروشگاه‌ها و مغازه‌های متنوع در این بلوار بستری را فراهم کرده که ساکنان و متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در بلوار فردوس دغدغه‌ای را در خصوص تأمین اقلام ضروری خود نداشته باشند و هرآنچه که نیاز دارند را از این مراکز تهیه کنند.
برای افرادی که علاقه‌مند به تفریح و گردش هستند نیز زندگی در محله بلوار فردوس می‌تواند جذاب باشد زیرا نزدیکی این محله به پارک ارم و باغ‌وحش ارم شرایطی را ایجاد کرده که ساکنان و علاقه‌مندان به خرید و اجاره آپارتمان در بلوار فردوس برای تفریح و گردش به همراه دوستان و خانواده به این اماکن مراجعه کنند و ضمن استشمام هوای دلپذیر به گشت‌وگذار در باغ‌وحش ارم و تفریح در پارک ارم بپردازند.
به لحاظ معماری و سبک ساخت‌وساز محله بلوار فردوس شکلی مدرن و نوساز دارد و آپارتمان‌های لوکس و مدرنی در این محله ساخته شده است به همین دلیل بیشتر متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در بلوار فردوس را قشر جوان تشکیل می‌دهند.

با نگاهی به سبک زندگی در محله بلوار فردوس می‌توان گفت که این محله به دلیل وجود مراکز فرهنگی و آموزشی، درمانگاه‌ها و مراکز زیبایی و همچنین ادارات و مراکز مهم دولتی از اهمیت بالایی برخوردار است که به دلیل تجمیع امکانات بسیاری از افراد علاقه‌مند به خرید و اجاره آپارتمان در بلوار فردوس هستند.
باتوجه‌به امکانات مناسب در این محله قیمت خرید و اجاره آپارتمان در بلوار فردوس متوسط رو به بالاست و تنوع قیمتی بسیاری در این منطقه به چشم می‌خورد به همین منظور علاقه‌مندان به خرید و اجاره آپارتمان در بلوار فردوس برای انتخاب ملک مناسب برای خود می‌توانند ضمن مراجعه به سامانه هوشمند کیلید از بین آگهی‌های ثبت شده در این سامانه ملکی مناسب را برای اجاره انتخاب کنند.
 

 
اجاره آپارتمان در جردن
اما یکی از لوکس‌ترین و مشهورترین محله‌های تهران منطقه جردن است این محله به حدی پر طرف‌دار است که کمتر کسی وجود دارد که نام این خیابان را نشنیده باشد. این خیابان که در سال‌های اخیر به نلسون ماندلا تغییر نام‌یافته است در حدفاصل بین منطقه 1 و 3 شهرداری تهران قرار گرفته و به دلیل تجمیع امکانات بسیاری از افراد علاقه‌مند به خرید و اجاره آپارتمان در جردن هستند.
 محله جردن که از شمال به الهیه از جنوب به آرژانتین، از شرق به بزرگراه مدرس و از غرب به خیابان ولیعصر منتهی می‌شود طرف‌داران بسیاری را به‌خصوص در بین قشر جوان دارد که حاضرند به هر شکلی اقدام به خرید و اجاره آپارتمان در جردن کنند.
بافت محله جردن لوکس و مدرن است به همین دلیل افرادی که اقدام به خرید و اجاره آپارتمان در جردن می‌کنند بیشتر قشر مرفه و تحصیل‌کرده جامعه هستند که حاضر به پرداخت هزینه‌های بالا و دریافت بهترین امکانات هستند به همین دلیل هر فردی قادر به خرید و اجاره آپارتمان در جردن نیست.

در این محله تا چشم کار می‌کند مغازه‌ها، فروشگاه‌ها رنگارنگ و لوکس است که توجه هر رهگذری را به خود جلب می‌کند بنابراین اگر علاقمند به خریدهای لوکس هستید علاوه بر خرید و اجاره آپارتمان در جردن می‌توانید سری به این مراکز بزنید.
محله جردن بورس مراکز خرید لوکس و فروشگاه‌های صاحب برند معروف است وجود مراکز خرید مطرحی چون مجتمع تجاری آسیا، خشایار، سرخه بازار، الهیه و رستوران‌های بین‌المللی و کافی‌شاپ‌های معروف در کنار سفارتخانه‌های متعدد باعث شده که محله جردن به یک منطقه مدرن و مرفه نشین تبدیل شود و ساکنان آن به‌راحتی به‌تمامی نیازهای خود برای یک زندگی مملو از آرامش و لوکس پاسخ دهند بنابراین بسیاری از ساکنان و متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در جردن را علاقه‌مندان به زندگی‌های لوکس تشکیل می‌دهند.
اما بازار خرید و اجاره آپارتمان در جردن در بین گردشگران و خارجی‌ها بسیار گرم است زیرا وجود سفارتخانه‌های متعدد در جردن باعث شده که دیپلمات‌های خارجی در این محله اقدام به خرید و اجاره خانه‌های ویلایی کنند با پرداخت دلار و یورو کنند.
محله جردن از لحاظ آب‌وهوا و طبیعت زیبا نیز در شرایط مناسبی قرار دارد وجود دارد که از بین آنها می‌توان به بوستان خشایار، رعنا و پارک صبا اشاره کرد که وجود این بوستان‌ها شرایطی را ایجاد کرده که ساکنان و متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در جردن از آب‌وهوای فرح‌بخش و طبیعت بی‌نظیر این محله نیز بهره‌مند شوند.
 
اگر علاقه‌مند به خرید و اجاره آپارتمان در جردن و خیابان‌های معروف آن هستید لازم است که بدانید خیابان‌های اسفندیار، بلوار آرش، ناهید و بلوار صبا از مهم‌ترین خیابان‌های این محله هستند که قیمت خرید و اجاره آپارتمان در جردن و در این خیابان‌ها بسیار بالاتر است و متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در جردن و در این خیابان‌ها باید از سطح درآمدی بالاتری برخوردار باشند.
اما محله جردن برای علاقه‌مندان به رستوران گردی نیز می‌تواند جذاب باشد زیرا در این محله وجود رستوران‌های لوکس و صاحب نامی چون کوبابا، شاندیز جردن، نایب، بخارا، ته‌دیگ، ریحون، گیلانه، خاقان و در نهایت ورسای شرایطی را ایجاد کرده که روزانه شمار بسیاری از علاقه‌مندان به رستوران‌های لوکس به این محله مراجعه کرده و اوقات خوشی را به همراه دوستان و خانواده در این رستوران‌ها سپری کنند.
باتوجه‌به تمامی این امکانات قیمت خرید و اجاره آپارتمان در جردن بسیار بالاست به همین دلیل باتوجه‌به امکانات می‌توان قیمت‌های بسیار بالایی را در این محله مشاهده کرده در همین خصوص افرادی که تمایل به خرید و اجاره آپارتمان در جردن دارند برای انتخابی مناسب می‌توانند به سامانه هوشمند کیلید مراجعه کنند و از بین آگهی‌های ثبت شده در این سامانه با مشاهده جزئیات و اطلاعات کافی از ملک و همچنین رؤیت تصاویر واقعی از آن اقدام به انتخاب و خرید و اجاره کنند.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها