به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۶:۵۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ ساعت ۱۲:۴۰
کد مطلب : ۲۶۴۴۶۲

شمار قربانیان کرونا در ترکیه به ۳۲ هزارو۲۶۳ نفر رسید

شمار قربانیان کرونا در ترکیه به ۳۲ هزارو۲۶۳ نفر رسید
گروه جامعه:روند ابتلا و مرگ و میر بر اثر کرونا در ترکیه همچنان صعودی است به طوری که تا صبح امروز شمار قربانیان کووید-۱۹ در این کشور از ۳۲ هزار و ۲۰۰ نفر نیز عبور کرد.آمار افراد مبتلا به کرونا در ترکیه تا صبح امروز دوشنبه به سه میلیون و ۴۸۷ هزار و ۵۰ نفر رسید.ترکیه در روزهای اخیر از لحاظ ابتلای روزانه افراد به کرونا به نوعی رکورددار بوده و در هر روز بیش از ۴۰ هزار نفر از مردم این کشور به کرونا مبتلا شده‌اند.بر اساس میانگین هفته‌ای، ترکیه درحال حاضر در رتبه پنجم جهانی از نظر شیوع ویروس کرونا قرار گرفته است.

افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در ترکیه پس از آن صورت می‌گیرد که دولت آنکارا محدودیت‌های اعمال شده در این کشور را از ماه مارس میلادی کاهش داده است.روز دوشنبه هفته گذشته «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه اقدامات محدود کننده جدیدی را در این کشور برای مهار موج جدید اعلام کرد.بر اساس آمارهای ثبت شده، شمار قربانیان کرونا در ترکیه نیز به ۳۲ هزار و ۲۶۳ نفر رسیده است.این در حالی است که کارشناسان نسبت به شیوع نوع جدیدی از کرونا در ترکیه هشدار داده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها