به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۰۹:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ ساعت ۱۳:۱۲
کد مطلب : ۲۶۴۴۷۱

مدافع آبی‌ها در انتظار تماس باشگاه

مدافع آبی‌ها در انتظار تماس باشگاه
گروه ورزشی: مدافع آبی پوشان که در پایان فصل قراردادش به اتمام می رسد، آمادگی‌اش را برای تمدید قرارداد با این تیم اعلام کرد.هرویه میلیچ را می‌توان یکی از خارجی‌های خوب فوتبال ایران دانست که دومین فصل حضورش در استقلال را سپری می‌کند و بعد از یک وقفه بیشتر از ۳ ماهه، بار دیگر در روزی که استقلال مقابل پیکان به میدان رفت، در ترکیب ثابت این تیم قرار گرفت میلیچ با اینکه مقابل پیکان از آمادگی آرمانی به دور بود، باز هم عملکردی نسبتاً قابل قبول داشت.
 
مدافع کروات آبی‌ها که از مدتها پیش آمادگی‌اش را برای تمدید قرارداد با آبی‌ها اعلام کرده بود، در آخرین نشستی که با مدیران این باشگاه داشت، بار دیگر آمادگی‌اش را برای تمدید قرارداد اعلام کرده و برای عملی کردن این اتفاق در انتظار تماس مسئولان باشگاه است.ملی پوش سابق و ۳۲ ساله کروات آبی‌ها در دو فصل گذشته جزو یکی از بازیکنان ثابت این تیم بوده که در اغلب دیدارهای آنها در لیگ برتر، جام حذفی و آسیا به میدان رفته است.
برچسب ها: استقلال
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها