به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۳:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ ساعت ۱۳:۳۱
کد مطلب : ۲۶۴۴۷۹

گارانتی گوشی های ال جی پا برجاست؟

گارانتی گوشی های ال جی پا برجاست؟
گروه اقتصادی:سخنگوی انجمن واردکنندگان تلفن همراه گفت: با خداحافظی شرکت ال جی از دنیای تلفن همراه، تاثیر و اختلال چندانی در بازار‌های ایران رخ نمی‌دهد.محمدرضا عالیان سخنگوی انجمن واردکنندگان تلفن همراه  در خصوص خروج شرکت ال جی از دنیای تلفن همراه اظهار کرد: با خداحافظی شرکت ال جی از دنیای تلفن همراه، تاثیر و اختلال چندانی در بازار‌های ایران رخ نمی‌دهد.او افزود: شرکت‌های بین المللی زمانی که از تولید محصولی دست می‌کشند، خدمات آن را تا زمان موجودی محصول در بازار ادامه می‌دهند و این موضوع همواره در سراسر دنیا وجود دارد و برند‌های معروف از آن پیروی می‌کنند.

سخنگوی انجمن واردکنندگان تلفن همراه در پایان بیان کرد: شرکت ال جی هم به احتمال زیاد این روند را ادامه خواهد داد و اتفاقی که افتاده فقط خط تولید خود را متوقف کرده است و خدماتی همچون گارانتی و وارانتی آن ادامه خواهد یافت.گفتنی است، شرکت ال جی الکترونیکس کره جنوبی اعلام کرده که بخش گوشی همراه خود را که مدتهاست هیچ سوددهی برای آن ندارد، تعطیل می‌کند و از بازار گوشی‌های هوشمند بیرون می‌آید. به این ترتیب، ال‌جی اولین برند سازنده گوشی‌های هوشمند است که کاملاً از بازار این گوشی‌ها کنار می‌کشد.
برچسب ها: ال جی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها