به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ ساعت ۱۴:۰۵
کد مطلب : ۲۶۴۴۹۹

بورس قرمزپوش ماند

بورس قرمزپوش ماند
گروه اقتصادی: بازار سرمایه امروز هم مانند روزهای گذشته روندی نزولی داشت و شاخص کل بورس بیش از ۶۰۰۰ واحد کاهش یافت.به گزارش ایسنا، شاخص کل بورس با ۶۷۳۳ واحد کاهش، رقم یک میلیون و ۲۶۲ هزار واحد را ثبت کرد. شاخص کل با معیار هم وزن نیز ۹۴۵ واحد کاهش یافت و به رقم ۴۳۸ هزار و ۹۷۴ واحد رسید.در این بازار ۴۶۸ هزار معامله به ارزش ۴۱ هزار و ۳۶۶ میلیارد ریال انجام شد.
 
فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، پالایش نفت اصفهان و بانک ملت نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل سرمایه گذاری تامین اجتماعی و معدنی و صنعتی چادرملو نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.این درحالی است که شاخص کل فرابورس بر خلاف روز گذشته، امروز روندی صعودی داشت و با ۱۲ ولحد افزایش به رقم ۱۷ هزار و ۹۱۹ واحد رسید.

معامله گران این بازار ۱۱۱ هزار معامله انجام دادند که ۳۵۹ هزار و ۶۴۷ میلیارد ریال ارزش داشت.بیمه پاسارگاد و سرمایه گذاری صبا تامین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل پتروشیمی زاگرس، پتروشیمی تندگویان، مدیریت انرژی امید تابان هور، تولید نیروی برق دماوند و سهامی ذوب آهن اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.
برچسب ها: بورس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها