به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ ساعت ۱۴:۰۷
کد مطلب : ۲۶۴۵۰۱

با هرکارت بانکی می‌توان چک‌های جدیدرا ثبت کرد

با هرکارت بانکی می‌توان چک‌های جدیدرا ثبت کرد
گروه اقتصادی: سخنگوی اجرای قانون جدید چک اعلام کرد: امکان ثبت چک‌های جدید با استفاده از کلیه کارت‌های شتابی وجود دارد.به گزارش ایسنا، آمنه نادعلیزاده درباره روند اجرای قانون جدید چک گفت: در حال حاضر امکان ثبت چک با استفاده از کارت‌های شتابی در اپلیکیشن‌های پرداخت فراهم شده است. به عبارت دیگر با کارت هر بانکی امکان صدور و ثبت چک وجود دارد. وی افزود: چک‌های جدید بنفش رنگ از اولین روز کاری سال جدید توسط شبکه بانکی توزیع شده است و از این پس صرفا این چک‌ها به مشتریان تحویل داده خواهد شد. مشتریان می‌توانند از طریق سامانه استعلام اعتباری از وضعیت اعتباری صادرکننده چک اعم از تعداد و مبلغ چک‌های برگشتی وی مطلع شوند.
 
سخنگوی اجرای قانون جدید چک که در یک برنامه تلویزیونی سخن می‌گفت، اظهار کرد: این سرویس با ارسال شماره شناسه ۱۶ رقمی چک به سرشماره ۷۰۱۷۰۱ از طریق پیامک و نیز مراجعه به وب‌سایت بانک مرکزی و اپلیکیشن‌های بانکی قابل ارائه به مشتریان است.وی ادامه داد: دسته چک‌های قدیمی فعلا نیازی به تعویض ندارند و به روال سابق کارسازی می شوند. به گفته او، صدور و انتقال دسته چک‌های جدید نیازمند ثبت در سامانه صیاد است.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها