کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دو، سه بازیکن نساجی به کرونا مبتلا شدند

ایسنا , 16 فروردين 1400 ساعت 16:15


گروه ورزشی: سرپرست نساجی می‌گوید مبتلایان به کرونا در این تیم در قرنطینه به سر می‌برند و تیمش مشکلی برای برگزاری مسابقه با پرسپولیس ندارند.فرهاد کوچک‌زاده، سرپرست تیم فوتبال نساجی  درباره ابتلای هفت عضو این باشگاه به ویروس کرونا بعد از دیدار با نفت مسجدسلیمان گفت: قبل از این بازی سیزدهمین مرحله تست کرونا از تمام اعضای تیم انجام شد که تمام آزمایش‌ها منفی بود. ما با در نظر گرفتن تمام مسائل بهداشتی از جمله پرواز چارتر، راهی مسجدسلیمان شدیم و در هتلی مستقر شدیم که ۱۵ روز قبل از حضور ما هیچ مسافری نداشت و ما در قرنطینه کامل بودیم.
 

وی با بیان اینکه این تیم احتمالا در فرودگاه یا مسیر انتقال به هتل به ویروس مبتلا شده است، گفت: پیش‌بینی ما این است که به علت شلوغی فرودگاه یا در مسیر، به ویروس مبتلا شده باشیم. در حال حاضر هفت نفر به ویروس مبتلا شده‌اند.کوچک‌زاده درباره اسامی این مبتلایان گفت: نمی‌توانیم اسامی مبتلایان را اعلام کنیم اما دو- سه نفر از بین بازیکنان و مابقی شامل تیم فنی و تدارکات هستند.

سرپرست نساجی درباره شرایط این تیم برای دیدار با پرسپولیس در هفته بیستم لیگ برتر گفت: تیم ما در حال تمرین است و مبتلایان قرنطینه شده‌اند. ما از نظر فنی در بهترین حالت هستیم اما قانونا وظیفه داشتیم وضعیت خودمان را به اطلاع سازمان لیگ برسانیم. خدا را شکر برای این دیدار مشکلی نداریم.کوچک‌زاده در واکنش به اینکه شایعه شده نساجی خواهان به تعویق افتادن بازی با پرسپولیس است اظهار کرد: ما شرایط خوبی داریم و دلیلی ندارد چنین چیزی را درخواست کنیم. قانونا باید این موضوع را اعلام می‌کردیم. ما می‌خواهیم سلامتی تمام بازیکنان و مربیان تیم تامین شود. هر کسی که فوتبال را دنبال کند می‌داند ما در بهترین شرایط هستیم. ما خودمان هم ناراحتیم که این اتفاق رخ داده است و اطلاع‌رسانی کردیم که قانونا حرف و حدیثی نباشد.وی درباره اینکه آیا مجددا تست کرونا از اعضای این تیم انجام می‌شود یادآور شد: باز بستگی دارد کمیته پزشکی باشگاه و فدراسیون فوتبال چه نظری داشته باشند. فعلا تیم ما در حال تمرین است و نفرات مبتلا شده، از تیم جدا شده‌اند.


کد مطلب: 264509

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/264509/دو-سه-بازیکن-نساجی-کرونا-مبتلا-شدند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir