به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۱۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ ساعت ۱۶:۵۲
کد مطلب : ۲۶۴۵۳۲

ارزش روز سهام عدالت و دارایکم

ارزش روز سهام عدالت و دارایکم
گروه اقتصادی: روزهای منفی و پر عرضه بازار سرمایه همچنان ادامه دارد و امروز دوشنبه ۱۶ فروردین ماه باز هم شاهد شکل گیری صف فروش و کاهش قیمت در بیشتر نمادهای بورس و فرابورس بودیم و ریزش بورس برای هفتمین روز متوالی ادامه داشت تا در پایان معاملات امروز بازار سرمایه شاخص کل بورس با ۶ هزار و ۷۳۳ واحد نزول تا رقم یک میلیون و ۲۶۲ هزار واحد کاهش یافت، شاخص کل هم وزن نیز سرخ پوش بود و ۹۴۵ واحد کاهش یافت و رقم ۴۳۸ هزار و ۹۷۴ واحد را ثبت کرد. «فولاد»، «فملی» و «فارس، سه نمادی بودند که نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند. «شستا»، «شپنا»، «اپال» سه نماد پرتراکنش بورس امروز بودند.
ارزش روز سهام عدالت

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۸ میلیون و ۵۸۸ هزار و ۶۴۱ تومان رسید که نسبت به آخرین روز معاملاتی گذشته ۰.۸ درصد معادل ۷۰ هزار و ۲۹۶ تومان کاهش داشت.با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون و ۱۱۱ هزار تومان رسیده است.

ارزش روز دارایکم
قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با افزایش ۱.۵ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۳ هزار و ۲۱۳ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۶۴۲ هزار و ۶۰۰ تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با افزایش ۳.۷۸ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۳ هزار و ۵۱۰ تومان معامله شد.
برچسب ها: سهام عدالت
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها