به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۲:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ ساعت ۱۷:۰۴
کد مطلب : ۲۶۴۵۳۸

خشم انصاری فرد علیه سرمربی آآک یونان

خشم انصاری فرد علیه سرمربی آآک یونان
گروه ورزشی: رسانه‌های اروپایی درباره وضعیت سرمربی اسپانیایی تیم آآک یونان و درگیری او با کریم انصاری فرد اخبار جالبی را مطرح کرده‌اند.در دیدار آاک و المپیاکوس یک اتفاق غیرمعمول رخ داد. هواداران از بازیکنان توضیح خواستند.المپیاکوس در این مسابقه به برتری پرگلی دست پیدا کرد و با نتیجه 5 بر یک این تیم را شکست داد. جالب اینجاست که دیمیتریس ملیسانیدیس، مالک آاک، ورزشگاه را زودهنگام  و پیش از تمام شدن بازی ترک کرد. سکوهای ورزشگاه خالی بود اما هواداران محلی راهی برای حمله به زمین پیدا کردند.دوربین‌های تلویزیونی این لحظه را ثبت کردند. بازیکنان AEK قبل از ورود به رختکن با هجوم هواداران به زمین بازی مواجه شدند و لحظات باورنکردنی بود.

سایت دیرکتوریلیب رومانی مدعی شد که پس از اتفاقاتی که با ورود تماشاگران به زمین رقم خورد، کریم انصاری فرد، مهاجم ایرانی تیم آاک در رختکن علیه مانولو خیمنس موضع گرفته و خواستار اخراج این سرمربی شده است. به نقل از این رسانه، انصاری فرد در  رختکن خطاب به بازیکنان گفته است: "وجهه تیم از بین رفته است. این وضعیت مایه شرمساری آاک است. اگر سرمربی دیگر نمی‌تواند به ما کمک کند، بگذارید برود. این وضعیت نباید ادامه داشته باشد"
مرجع : ایلنا
برچسب ها: کریم انصاری فرد
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها