به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ ساعت ۰۹:۵۶
کد مطلب : ۲۶۴۵۹۹

دیاباته عصبی به درد استقلال نمی‌خورد

دیاباته عصبی به درد استقلال نمی‌خورد
گروه ورزشی: پیشکسوت استقلال گفت: بدون شک با توجه به برگزاری بازی‌ها در عربستان غیرت ایرانی و تیم خوبی که مجیدی دارد، کار را آسان می‌کند و استقلال صعود خواهد کرد.عباس سرخاب پیشکسوت استقلال درباره شرایط این تیم پیش از ورود به لیگ قهرمانان آسیا و دیداری که برابر پیکان برگزار کرد، حرف زد.

استقلال باز هم نتوانست پیکان را شکست بدهد. این تساوی را چطور ارزیابی کردید؟
بیش از هر چیز فرصتی که برای نزدیک شدن به صدر از دست رفت باعث ناراحتی همه هواداران و البته ما شد. در روزی که مهدی رحمتی و تیمش توانستند پرسپولیس را در مشهد متوقف کنند استقلال می‌توانست با یک برد، حتی با یک گل به نزدیکی صدر برسد ولی این اتفاق رخ نداد تا باز هم فاصله استقلال با تیم‌های اول و دوم باقی بماند.

چرا تساوی رقم خورد؟
خب استقلال در روزهای تعطیلات نوروزی با حمله ویروس کرونا به اعضای تیم مواجه شد که این موضوع نگذاشت بازیکنان بتوانند با قدرت در تمرینات حاضر باشند. این موجب شده بود علاوه بر ناهماهنگی بین بازیکنان یکسری از نفرات توان بازی کافی را نداشته باشند. در مجموع این بازی چنگی به دل نزد و باعث شد بابت دیدارهای پیش‌رو در لیگ قهرمانان آسیا نگران شویم.

آن مسابقات را چطور ارزیابی می‌کنید؟
قطعاً کار آسانی روبه‌روی نمایندگان عراق، قطر و عربستان نداریم. همگی تیم‌های خوبی هستند و به درستی اسم این گروه را گروه مرگ گذاشته بودند. با این وضعیت باید گفت استقلال باید از تعطیلی پیش‌رویش به دلیل لغو بازی با صنعت نفت نهایت استفاده را ببرد.

بهتر نبود این بازی برگزار می‌شد؟
نه! تا قبل از اینکه استقلال را ببینم، فکر می‌کردم بهتر بود بازی می‌کردند ولی با این بازی ضعیفی که از استقلال دیدم، متوجه شدم تیم از نظر بدنی و هماهنگی در وضعیت خوبی نیست و بهتر که لغوش کردند. با این همه فرهاد مجیدی با کمک‌هایی که در کنارش دارد می‌تواند تا شروع دیدارهایش در عربستان به فرم خوب برسد.

کدام بازیکنان بهتر از بقیه بودند؟
متأسفانه من دیاباته را عصبی و ناآماده دیدم. این بازیکن در دوره قبلی مسابقات لیگ برتر خیلی خوب برای فرهاد و استقلال بازی می‌کرد ولی در این اواخر نه گل می‌زند و نه بازی‌هایش چنگی به دل می‌زند. در این دیدار هم که بی‌دلیل از کوره در رفت در حالی که یک مهاجم به خوبی می‌داند مدافعان دنبال عصبی کردنش هستند. از طرفی مهدی قایدی با اینکه از کرونا برگشته بود، خیلی خوب ظاهر شد و فکر می‌کنم او به همراه فرشید اسماعیلی بهتر از بقیه ظاهر شدند.

می‌توان به صعود استقلال امید داشت؟
بدون شک با توجه به برگزاری بازی‌ها در عربستان غیرت ایرانی و تیم خوبی که مجیدی دارد، کار را آسان می‌کند و استقلال صعود خواهد کرد.
مرجع : خبر ورزشی
برچسب ها: استقلال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها