به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ ساعت ۱۰:۴۱
کد مطلب : ۲۶۴۶۲۴

دانلود فیلم‌ها و سریال‌های جدید روز دنیا از وبسایت سینما تی وی

گروه فرهنگ و هنر:


وبسایت سینما تی وی یکی از بروزترین سایت ها در زمینه دانلود فیلم و سریال می‌باشد که با آپدیت روزانه و منظم توانسته است جایگاه مناسبی در بین سایت های دانلود فیلم کسب کند. سینما تی وی با داشتن آرشیو بزرگ و غنی و همچنین دسته بندی های مختلف نظیر ژانر بندی، فیلم های خارجی، دانلود بر اساس بازیگر و فیلم های ایرانی کار را برای علاقمندان به فیلم و سریال راحت تر کرده است.
در ادامه به بررسی چند فیلم می‌پردازیم که شما می‌توانید با مراجعه به سایت سینما تی وی علاوه بر موارد فوق، فیلم ها و سریال های بسیاری را دانلود کنید.

فیلم شنای پروانه محمد کارت
شنای پروانه که برای اولین بار در بخش نگاه نو سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر 98 رونمایی و اکران شد، پس از کش و قوس های فراوان نظیر اکران اول در سینماها و سپس قاچاق شدن آن در فضای مجازی که به واسطه اپیدمی کرونا اتفاق افتاد، سر انجام برای بار دوم در سینماها اکران شد و در حال حاضر نیز اکران آنلاین و اینترنتی خود را تجربه می‌کند. فیلم شنای پروانه روزهای آخر اکران خود را تجربه می‌کند و به بزودی (طی روزهای آینده) قرار است در شبکه نمایش خانگی به صورت دانلودی عرضه شود.
جواد عزتی (در نقش حجت)، طناز طباطبایی (پروانه)، امیر آقایی (هاشم)، پانته آ بهرام (شاپور)، علی شادمان (اشکان خروس)، مهدی حسینی نیا (مصیب)، ایمان صفا (محمد)، مه لقا باقری (افسانه)، نادر شهسواری (پدر)، آبان عسکری (زن افشاگر)، ناهید مسلمی (مادر)، علیرضا داودنژاد (احمد آقا)، بهروز پناهنده (اکبر کنتی)، روح الله مهرابی، نیلوفر شهفری، محمد مطهری پور و نیره فراهانی بازیگران فیلم سینمایی شنای پروانه می‌باشند.
همچنین از نقدهای جالب فیلم شنای پروانه می‌توان به نقد جالب مسعود فراستی اشاره کرد که در ادامه آن را می‌خوانیم. مسعود فراستی: این فیلم خطرناک است، در‌یک قدمی اگزوکیت شدن قرار دارد ولی به این کار را انجام نمی‌داد. شنای پروانه با اینکه در یک محیط خشونت بار اتفاق می افتد ولی این اتفاق اگزوتیک شدن برای آن رخ نمی افتد. همچنین زمان و مکان فیلم مشکل دارد. معلوم است که این فیلم هرگز توریستی نیست. یک آدمی در فیلم وجود دارد که تمام فیلم درمورد آن است من شخصیت هاشم را یک کاریکاتور میبینم و این یک نقص بزرگ است. در عوض پدر فیلم به جا و خوب است. من فیلم را ابدا فیلم بدی نمی‌دانم.

هم اکنون می‌توانید برای دانلود فیلم شنای پروانه به سایت سینما تی وی مراجعه کنید و یا روی عبارت منشن شده کلیک کنید تا به صفحه دانلود منتقل شوید.



فیلم خورشید مجید مجیدی
فیلم خورشید به نویسندگی مجید مجیدی و نیما جاویدی، کارگردانی مجید مجیدی و تهیه کنندگی مجید مجیدی و امیر بنان می‌باشد که سال 1398 تولید شده است. بازیگران فیلم خورشید نیز عبارتند از علی نصیریان، جواد عزتی، طناز طباطبایی، صفر محمدی، علی غابشی، روح الله زمانی، شمیلا شیرزاد، ابوالفضل شیرزاد، محمد مهدی موسوی فر، مانی غفوری.
در خلاصه داستان فیلم سینمایی خورشید آمده است: این فیلم به مسئله کودکان کار می‌پردازد. فیلم خورشید روایتی درام اجتماعی درباره کودکان کار که مسأله اجتماعی مهم این روزها است می پردازد.
مجید مجیدی به عنوان یکی از شناخته‌شده‌ترین فیلمسازان ایرانی در جهان، پیش از این با فیلم سینمایی «بچه‌های آسمان» در میان نامزدهای نهایی دریافت اسکار بهترین فیلم خارجی‌زبان حضور داشت و با فیلم‌های «پدر»، «رنگ خدا»، «باران»، «بید مجنون» و «آواز گنجشک‌ها»، جوایز متعددی را از جشنواره‌های معتبر جهانی دریافت کرده است.

دریافت قانونی این اثر: دانلود فیلم خورشید مجید مجیدی
فیلم یدو مهدی جعفری
فیلم یدو به نویسندگی مهین عباس‌زاده و مهدی جعفری، کارگردانی مهدی جعفری و تهیه کنندگی محمدرضا مصباح می‌باشد که سال 1399 تولید شده است. نا گفته نماند که بازیگرانی همچون ستاره پسیانی، اکبر اودود، محمد مهدی آلبوعلی، سعید آلبوعبادی، ریحانه آریامنش، حسین پوریده، حمزه وطانی، طاهره نیک آزاد، یاسین مسعودی، احمد مسافری، مسعود جلالی، معید رامی، مائده رامی، عبدالحلیم تقلبی، میلاد صویلاوی در فیلم یدو مهدی جعفری هنرنمایی کرده اند.
فیلم یدو در واقع اولین ماه های جنگ تحمیلی را در آبادان در حال محاصره به تصویر کشیده است. یدو در ژانر دفاع مقدرس – کودک و نوجوان است. همچنین این اثر جزو فیلم های راه یافته به سی و نهمین جشنواره بین المللی فیلم فجر (1399) می‌باشد.
لینک: دانلود فیلم یدو 



فیلم ابلق نرگس آبیار
فیلم ابلق به نویسندگی نرگس آبیار و پریسا کرزیان، کارگردانی نرگس آبیار و تهیه کنندگی محمدحسین قاسمی می‌باشد که سال 1399 تولید شده است. الناز شاکردوست، هوتن شکیبا، بهرام رادان، گلاره عباسی، گیتی معینی، مهران احمدی از جمله بازیگران نامدار فیلم ابلق نرگس آبیار می‌باشند. همچنین قصه فیلم تا به این لحظه به صورت رسمی رسانه ای نشده است اما گفته می‌شود ژانری خانوادگی دارد.
مشاهده فیلم: دانلود فیلم ابلق الناز شاکردوست
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها