به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۲:۰۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ ساعت ۱۳:۴۲
کد مطلب : ۲۶۴۷۰۱

برگزاری آزمون زبان وزارت بهداشت لغو شد

برگزاری آزمون زبان وزارت بهداشت لغو شد
گروه جامعه: برگزاری شصت و یکمین دوره آزمون زبان وزارت بهداشت که قرار بود ۱۹ فروردین ماه جاری برگزار شود به دلیل شیوع کرونا و تعدد شهرهای قرمز به تعویق افتاد.به گزارش ایسنا، با اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت و با توجه به شرایط فعلی تعدد شهرهای قرمز در کشور و بر اساس رصد وضعیت ابتلا و انتقال کرونا ویروس جدید و ضرورت اجرای پروتکل های بهداشتی مربوطه، شصت و یکمین دوره آزمون MHLE که قرار بود در روز پنجشنبه ۱۹ فرودین سال جاری برگزار شود، لغو می شود.

همچنین در خصوص زمان برگزاری آزمون فوق، متعاقبا با در نظر گرفتن شرایط همه گیری بیماری، تصمیم گیری و نتیجه به آگاهی داوطلبان خواهد رسید. مهلت ثبت نام شصت و یکمین دوره آزمون زبان انگلیسی وزارت بهداشت (MHLE) با توجه به تمدید انجام شده، روز شنبه ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۰ به پایان رسید و در مجموع ۸۱۵ داوطلب در این دوره از آزمون ثبت نام کردند.قرار بود شصت و یکمین دوره آزمون زبان انگلیسی وزارت بهداشت (MHLE) در روز پنج‌شنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ در ۲۶ شهر و ۲۷ حوزه امتحانی برگزار شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها