به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۴:۰۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ ساعت ۱۷:۵۷
کد مطلب : ۲۶۴۷۵۶

رشد قیمت در بازار محصولات سایپا/جدول

رشد قیمت در بازار محصولات سایپا/جدول
گروه اقتصادی: از روز گذشته و با شیوع گسترده کرونا در کشور و قرمز شدن بسیاری از شهرستان های کشور مراکز شماره گذاری تا زمان رسیدن به پایداری استان ها تعطیل اعلام شدند. روندی که موجب شد تا بسیاری از فعالان بازار خودرو بر این نکته تاکید کنند که این روند می تواند افت قیمت خودرو در بازار را به همراه داشته باشد، اما با ارزیابی بازار خودرو مشخص شد که پیش بینی ها اشتباه بوده و بازار امروز سیر صعودی به خود گرفته است.
با توجه به رصد بازار خودروهای پرطرفدار سایپا «کوییکR» با دو میلیون تومان افزایش قیمت بیشترین رشد قیمت را در میان محصولات سایپا امروز به خود اختصاص داد.

از جمله محصولات سایپا که امروز قیمت آنها مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می توان به «شاهین»، «کوییک R»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2» و «ساینا» اشاره کرد.ارزیابی های صورت گرفته مدل معمولی «کوییک» امروز با رشد یک میلیون تومانی قیمت در بازار به 142 میلیون تومان رسید.از سوی دیگر در میان خانواده تیبا نیز مدل «صندوقدار» این خانواده امروز در بازار 124 میلیون تومان و «تیبا دو معمولی» با قیمت 134 میلیون در بازار معامله شد. «ساینا» از دیگر محصولات شرکت سایپا نیز امروز در بازار 136 میلیون تومان قیمت خورد.از سوی دیگر در میان محصولات سایپا می توان به خودرو «شاهین» اشاره کرد که اواخر سال گذشته به تعداد محدود و به صورت نمادین به خریداران این خودرو تحویل شد. شرکت سایپا در آن زمان قیمت 268 میلیون تومان را برای این خودرو تعیین کرد و مشخص نیست این خودرو در تحویل رسمی با چه قیمتی به دست خریداران خواهد رسید.
مرجع : اقتصاد نیوز
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها