کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

شروعی رویایی برای روناک «نون خ»

17 فروردين 1400 ساعت 18:04


گروه فرهنگی:بازیگر سریال «نون خ» گفت: واقعیت این است که برخی فکر می‌کنند من در واقعیت هم اینقدر جدی و عصبانی هستم، اما روناک شخصیتی بود که باید اینگونه ایفا می‌شد و با خود واقعی من فاصله زیادی دارد.

صهبا شرافتی درباره حضور در فصل سوم سریال «نون خ» گفت: برای من حضور در این پروژه و همکاری با جمعی از بهترین‌ها افتخاری بزرگ بود، شخصا از حضور در این گروه حس بسیار خوبی داشتم و همین حس خوب باعث شد تا همدلی خاصی با آنها داشته باشم. وی در همین راستا ادامه داد: روناک برای من تجربه شیرین و البته سختی بود، پیش از این در تئاتر حضور پیدا کرده بودم اما حضورم در سریال «نون خ» اولین و جدی‌ترین تجربه من در عرصه بازیگری بود. امیدوارم در اولین تجربه توانسته باشم تا رضایت مخاطبان را جلب کنم. 

بازیگر سریال «نون خ» درباره استقبال مردمی از این سریال افزود: استقبال و رضایت مردم از سریال «نون.خ» باورکردنی نبود، بی نهایت خوشحالم که این چنین مورد محبت قرار گرفتم و همچنین با توجه به بازخوردها و آمارها متوجه شده ام که اثر توانسته مخاطبان را راضی نگه دارد. وی در همین راستا ادامه داد: خوشبختانه «نون خ» در فصول پیش هم برای مردم جذاب بود و اقبال خوبی نسبت آن داشتند، فصل سوم این سریال از نظر من به یک بلوغ کامل رسیده بود، این اثر توانست با تجربه دو فصل قبلی اثری متفاوت و کاملتر نسبت به دو فصل اول را راهی تلویزیون کند. در مورد نقش خودم هم احساس می کنم که نسبت به فصل دوم توانستم جزئیات بهتر و بیشتری از آن را درک و اجرا کنم و البته بازخوردها مرا از عملکردم راضی نگه داشت.

این بازیگر تلویزیون در همین رابطه تاکید کرد: واقعیت این است که برخی فکر می کنند من در واقعیت هم اینقدر جدی و عصبانی هستم اما روناک شخصیتی بود که باید اینگونه ایفا می شد و از خود واقعی من فاصله دارد. 
شرافتی درباره همکاری با سعید آقاخانی اضافه کرد: آقاخانی به واقع حرفه ای و با اخلاق است، وی به طور کامل می داند که در هر لحظه چه می خواهد و این خواسته را با تمامی عوامل به بهترین شکل ممکن به اشتراک می گذارد. کار با یک گروه حرفه‌ای هم سخت و هم خیلی شیرین بود. اینکه دائم این جدیت را نگه دارم برایم سخت بود. خودم هم تا حدی جدی هستم، ولی اینکه این جدیت و عصبانیتی را که از من می‌خواستند باید حفظ می‌کردم سخت‌تر بود.

وی در همین رابطه ادامه داد: وقتی به عنوان یک بازیگر کار اولی در میان بازیگران با استعداد و حرفه ای قرار می گیرید همه وجودتان را استرس بر می دارد، من می دانستم که باید سالها یاد بگیرم و نون خ می توانست شروعی رویایی باشد، من هر لحظه از تمامی بازیگران این پروژه یاد گرفتم و مطمئنم که این یادگیری تازه اول راه من است. شرافتی درباره کار در شرایط کرونایی خاطرنشان کرد: طبیعتا وقتی مجبور باشید هر لحظه ماسک بر صورت داشته باشید سخت است، البته با توجه به هوا، لوکیشن و فراز و نشیب داستان این سختی دو چندان بود، البته گروه از لحاظ رعایت پروتکلها بسیار محتاطانه عمل کرد و ما همیشه نسبت به بیماری کرونا تست می دادیم، خوشبختانه اتفاق بدی نیفتاد و سریال به خوبی به پایان رسید.


کد مطلب: 264757

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/264757/شروعی-رویایی-روناک-نون-خ

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir