به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۳:۳۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۱/۱۷ ساعت ۱۸:۰۹
کد مطلب : ۲۶۴۷۶۱

دستگیری عامل کلاهبرداری ۳۰۰میلیارد ریالی در بوکان

دستگیری عامل کلاهبرداری ۳۰۰میلیارد ریالی در بوکان
گروه حوادث:فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی از دستگیری عامل کلاهبرداری بالغ بر ۳۰۰میلیارد ریالی و شناسایی ۴سوله بزرگ از کالاهای کلاهبرداری شده از صاحبان شرکت ها و موسسات خصوصی خبر داد. سردار مسعود خرم‌نیا در تشریح  جزئیات این خبر گفت: بدنبال کلاهبردای‌های صورت گرفته درسح استان و بالاخص شهرستان بوکان، تعداد زیادی مالباخته از سطح کشور به مراجع قضایی شهرستان مراجعه و اعلام شکایت کردند.
 
وی در ادامه تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی، موفق شدند متهم پرونده بنام (س.ر) از افراد سابقه‌دار بوده که با استفاده از فضای مجازی مالباختگان را که اکثرا از مالکین کارخانه‌ها و یا کارگاه‌های تولیدی بودند و نیز تبلیغات زیادی هم در راستای تولیدات خود داشتند را شناسایی و با ایجاد رابطه خود را به عنوان قطب صادرات استان به کشور عراق با چرب زبانی از صاحبان شرکت‌ها کلاهبرداری می‌کرد.فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی در پایان اظهار داشت: ارزش اقلام مکشوفه از انبارهای محل نگهداری کالاهای کلاهبرداری شده بالغ بر ۳۰۰میلیارد ریال برآورد گردیده است.
برچسب ها: کلاه برداری
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها