کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

امیدوارم بالاخره طلسم یک چهارم نهایی را بشکنیم

17 فروردين 1400 ساعت 18:59


گروه ورزشی: سرمربی منچسترسیتی امیدوار است این تیم بالاخره از یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان صعود کند.

به گزارش ایسنا، منچسترسیتی با هدایت پپ گواردیولا هرگز موفق به صعود از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان نشده است و این بار نیز باید به مصاف تیم بوروسیادورتموند برود که حال و روز خوشی ندارد و ممکن است سهمیه فصل بعد لیگ قهرمانان را نیز نگیرد ولی با حضور ارلینگ هالند برای هر حریفی خطرناک است.

پپ گواردیولا پیش از دیدار برابر دورتموند گفت: نیاز نیست به نیمه نهایی برسیم تا به ما بگویند باشگاه بزرگ. ما در حال حاضر یک باشگاه بزرگ هستیم. البته همه ما می خواهیم در این رقابت بهتر از گذشته عمل کنیم و به خصوص از این مرحله عبور کنیم. حالا دوباره در یک چهارم هستیم. از زمان حضورم در سیتی هرگز به نیمه نهایی نرسیده‌ایم. چه‌کار باید بکنیم؟ فصل قبل به لیون باختیم. حالا دوباره در این مرحله هستیم و امیدوارم بالاخره به هدفمان برسیم.
ایلکای گوندوغان بازیکن سابق دورتموند بهترین بازیکن سیتی در این فصل بوده است. این بازیکن ۳۰ ساله با دوازده گل در لیگ برتر، بهترین گلزن سیتی در این فصل بوده است. گواردیولا با تمجید از او گفت: ما او را فوق العاده دوست داریم زیرا او فردی باورنکردنی است.او فقط به خودش فکر نمی کند بلکه به آنچه برای تیم بهتر است فکر می کند.
این هافبک که در سال ۲۰۱۲ با بوروسیا به قهرمانی در لیگ و جام حذفی رسید و به بازیکنان سیتی هشدار داده است که دورتموند را به هیچ وجه دست کم نگیرند.


کد مطلب: 264782

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/264782/امیدوارم-بالاخره-طلسم-یک-چهارم-نهایی-بشکنیم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir