به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ ساعت ۰۹:۳۵
کد مطلب : ۲۶۴۸۲۱

محمود فکری: اجازه ندادند در استقلال کار کنیم

محمود فکری: اجازه ندادند در استقلال کار کنیم
گروه ورزشی:سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه به وی اجازه داده نشد کارش را در این تیم انجام بدهد، به تشریح شرایط نفت مسجد سلیمان و قبول مسئولیت جدید در این باشگاه پرداخت.  محمود فکری در خصوص انتخابش به عنوان سرمربی جدید نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: از امروز کارمان را با تیم شروع خواهیم کرد و امیدوارم نتایج خوبی بگیریم. قرار است یک اردوی چند روزه را در تهران برگزار که بتوانیم خود را آماده دیدار برابر سپاهان کنیم.وی درباره دستیارانش در نفت مسجد سلیمان و اینکه آیا همان کادر فنی خود در تیم استقلال را به تیم جدید می‌برد؟ تصریح کرد: تقریباً همان همکار ان در کنار من خواهند بود. البته یک یا دو مربی بومی هم به جمع ما اضافه می‌شوند تا بتوانیم با تشکیل یک کادر فنی قوی آماده رقابت‌های لیگ شویم.
 
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این پرسش که آیا اتفاقاتی که در استقلال برایش افتاده را فراموش کرده است؟ گفت: تقریباً همه چیز برای ما تمام شده، فوتبال بالا و پایین زیادی دارد. سختی‌های زیادی را در استقلال تحمل کردیم و شروع خوبی داشتیم اما مشکلات به وجود آمده اجازه نداد روند مثبت ما ادامه پیدا کند. ما سعی داشتیم تمامی هدف‌هایمان را در استقلال به سرانجام برسانیم اما بعضی از آقایان اجازه ندادند کار کنیم و امتیازات لازم را با استقلال بگیریم البته من سعی کردم گذشته را فراموش کنم و تمام تمرکزم را برای موفقیت استقلال بگذارم.فکری افزود: جایگاه ما در جدول خوب بود اما برخی فشارها از داخل و خارج از باشگاه باعث شد که ادامه کار غیرممکن شود؛ تمام تلاشم را می‌کنم تا با نفت مسجد سلیمان موفق شوم.

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: به حمایت هیئت مدیره، مدیرعامل، پیشکسوتان و هواداران نفت مسجد سلیمان نیاز داریم تا یک تیم خوب را در ادامه فصل داشته باشیم. جایگاه واقعی نفت مسجد سلیمان بالاتر از جایگاه فعلی است. بنابراین باید همه دست به دست هم دهیم تا نفت مسجدسلیمان را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم.وی درباره قبول هدایت تیم نفت از میانه‌های لیگ و ریسک قبول این کار، گفت: تیم نفت از نفرات خوبی سود می‌برد، بازیکنان جوان و باتجربه در کنار یکدیگر هستند و همه تلاش می‌کنیم تا تیم موفق باشد. به اعتقاد من، نفت خوب بسته شده و بازیکنان باانگیزه‌ای در تیم وجود دارند؛ کادر فنی هم تلاش خواهد کرد که این انگیزه را بیشتر کند.
فکری ضمن تشکر از مجتبی حسینی که تیم خوبی را در ابتدای فصل بست و با وجود مشکلات، نتیجه خوبی هم گرفت و نیز از داریوش یزدی که مدت کوتاهی سرمربی این تیم بود و تمام تلاش خود را به کار گرفت تا موفق باشد، گفت: ما از تجربیات این افراد استفاده خواهیم کرد و احترامشان را حفظ می‌کنیم چرا که عملکرد آنها در نفت مسجد سلیمان قابل قبول بوده است.
مرجع : مهر
برچسب ها: محمود فکری
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها