به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۵:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ ساعت ۰۹:۵۲
کد مطلب : ۲۶۴۸۲۵

نحوه فعالیت کارمندان دانشگاه تهران اعلام شد

نحوه فعالیت کارمندان دانشگاه تهران اعلام شد
گروه جامعه: معاونت اداری و مالی دانشگاه تهران طی اطلاعیه‌ای نحوه و شرایط حضور کارمندان دانشگاه از امروز  ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ را اعلام کرد.به گزارش ایسنا، معاونت اداری و مالی دانشگاه تهران اعلام کرد؛ نظر به دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا، به منظور جلوگیری از شیوع بیماری و لزوم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، با توجه بخشنامه شماره ۳۷۴۸۹۹ به تاریخ ۲۷ آبان ۱۳۹۹ سازمان اداری و استخدامی کشور و با توجه به قرار گرفتن شهر تهران در وضعیت قرمز نحوه حضور کارکنان دانشگاه تهران از امروز  ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ تا اطلاع ثانوی به شرح زیر اعلام می شود.بر این اساس کلیه مدیران  دانشگاه تهران اعم از مدیران ستادی و رؤسای پردیس‌ها و معاونین، رؤسای دانشکده‌ها و معاونین، مدیران گروه‌ها و رؤسای ادارات موظف به نظارت بر حضور و فعالیت‌های پرسنل واحد خود هستند.
 
 رؤسا و معاونین اداری مالی واحدها ترتیبی اتخاذ نمایند تا امور و فعالیت‌های مربوطه با یک سوم حضور فیزیکی کارمندان و دو سوم به صورت دورکار با شرایط زیر انجام گیرد:
الف) کارکنان بیش از ۵۵ سال سن، افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای خاص یا آسیب‌پذیر و مادران دارای فرزند زیر ۶ سال در اولویت استفاده از دورکاری می‌باشند.
ب) آن دسته از افرادی که با موافقت مدیر مربوطه از طریق دورکاری وظایف خود را انجام می‌دهند، دورکاری خود را به صورت روزانه از طریق سامانه، ثبت و مدیریت مربوطه در صورت موافقت تأیید نماید. در صورت عدم تأیید مدیر مربوطه، غیبت منظور خواهد شد.
پ) ساعت کاری افرادی که ملزم به حضور یا به صورت نوبتی در محل کار هستند از ۷:۳۰  تا ۱۴:۳۰ (با ۳۰ دقیقه شناور) تعیین می شود.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها