به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۶:۱۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ ساعت ۱۲:۱۳
کد مطلب : ۲۶۴۸۹۱

تجمع بازنشستگان کارگری در استان‌های مختلف

تجمع بازنشستگان کارگری در استان‌های مختلف
گروه جامعه: بازنشستگان کارگری در اعتراض به وضعیت بد معیشتی و وعده‌های داده شده، مقابل ادارات تامین اجتماعی اعتراض کردند.به گزارش  ایلنا، امروز (هجدهم فروردین) بازنشستگان کارگری در چندین استان از جمله مازندران، البرز و قزوین، مقابل ادارات تامین اجتماعی تجمع کردند.بازنشستگان با تاکید بر لزوم اجرای ماده ۹۶  تامین اجتماعی می‌گویند: در تعیین مستمری ۱۴۰۰ بایستی سبد معیشت و حداقل هزینه‌های زندگی در نظر گرفته شود. امروز هزینه‌های زندگی از هشت میلیون تومان فراتر است.

این بازنشستگان می‌گویند: اگر می‌خواهند متناسب‌سازی را اجرایی کنند باید حقوق مزدی بازنشستگان و رساندن دریافتی حداقلی به خط فقر را مورد نظر قرار دهند. مستمری ۴ میلیون تومانی برای تامین هزینه‌های حداقلی زندگی حتی در کوچک‌ترین و دورافتاده‌ترین شهرهای کشور کفایت نمی‌کند. حتی نیمی از هزینه‌های زندگی را پوشش نمی‌دهد.حاضران در تجمع، خواستار رفع واقعی تبعیض میان بازنشستگان صندوق‌های مختلف، ارائه خدمات درمانی رایگان به بازنشستگان و به رسمیت شناختن حق مشارکت بازنشستگان شدند.
برچسب ها: تجمع بازنشستگان
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها