به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۵:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ ساعت ۱۳:۰۱
کد مطلب : ۲۶۵۰۱۳

راه اندازی بخش عبری خبرگزاری رسمی امارات

راه اندازی بخش عبری خبرگزاری رسمی امارات
گروه بین الملل: خبرگزاری رسمی امارات (وام) از آغاز فعالیت خبری جدید این خبرگزاری و راه اندازی بخش عبری آن خبر داد و اعلام کرد، تعداد بخش‌های زبان‌های خارجی این خبرگزاری به ۱۹ زبان رسید.
 خبرگزاری رسمی امارات افزود: این بخش جدید محتواهای رسانه‌ای کامل به زبان عبری شامل مواد خبری، گزارش‌های مختلف را در سایت رسمی خود و نیز صفحه رسمی خود در شبکه‌های اجتماعی به زبان عبری پوشش خواهد داد.
محمد جلال الریسی، مدیرکل خبرگزاری وام اظهار کرد: این فعالیت خبری جدید در ایجاد محتوای رسانه‌ای سهیم خواهد بود و به پیشرفت روابط دوجانبه بین امارات و اسرائیل در زمینه‌های مختلف در سایه توافقنامه سازش امضا شده در سپتامبر گذشته کمک خواهد کرد.
او تاکید کرد، این خبرگزاری به مسیر توسعه‌ای و تقویت حضور خود و تاثیرگذاری رسانه‌ای‌اش در زمینه‌های منطقه‌ای و جهانی و تامین محتوای رسانه‌ای که دستاوردهای توسعه‌ای امارات را در طول پنج دهه نشان داده، ادامه خواهد داد و پیام سازش و همزیستی بین تابعیت‌های مختلف را منتشر خواهد کرد.
او خاطرنشان کرد، امارات در خاک خود بیش از ۲۰۰ تابعیت را در برگرفته که در یک بافت کامل و منحصر بفرد زندگی می‌کنند و این تنوع در خدمات خبری خبرگزاری وام سهیم بوده و اکنون به ۱۹ زبان درصدد پاسخگویی به نیازهای این شهروندان است.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها