به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ ساعت ۰۹:۲۷
کد مطلب : ۲۶۵۰۳۲

اسرار مرگ نوزادی که پدر و مادرش رهایش کردند

اسرار مرگ نوزادی که پدر و مادرش رهایش کردند
گروه جامعه: روزنامه همشهری نوشت: پلیس پایتخت در جست‌و‌جوی پدر و مادری است که نوزاد بیمار خود را به یکی از بیمارستان‌های تهران بردند و بعد فرار کردند.
ظهر دیروز به قاضی حبیب‌الله صادقی بازپرس جنایی تهران خبر رسید که پسر 8روزه‌ای در یکی از بیمارستان‌های پایتخت جانش را از دست داده است. بررسی‌ها حکایت از این داشت که پدر و مادر این نوزاد یک روز قبل یعنی روز سه‌شنبه نوزاد خود را به بیمارستان انتقال داده اند. آنها به مسئولان اورژانس گفته بودند که پسرشان مریض است و ناگهان حالش بد شده به همین دلیل فورا او را برای درمان به بیمارستان انتقال داده‌اند.
درحالی‌که نوزاد بستری و تلاش پزشکان برای درمان وی آغاز شده بود، پدر و مادر فرم مشخصات خود و بیمار را در قسمت پذیرش تکمیل کردند اما پس از آن به طرز عجیبی ناپدید شدند. مسئولان اورژانس هرچه نام پدر و مادر را صدا زدند و در بیمارستان جست‌و‌جو کردند، اثری از آنها به‌دست نیاوردند تا اینکه ظهر چهارشنبه نوزاد آنها به‌دلیل وخامت حالش جانش را از دست داد.
اما علت اصلی مرگ وی مشخص نبود به همین دلیل بازپرس جنایی دستور داد تا جسد وی به پزشکی قانونی انتقال یابد و در بررسی‌های تخصصی اسرار مرگ او روشن شود. از سوی دیگر مشخص شد آدرسی که پدر و مادر نوزاد در فرم نوشته‌اند اشتباه است. با توجه به مرموز بودن ماجرا و فرار پدر و مادر پس از انتقال نوزادشان به بیمارستان، جست‌و‌جو برای شناسایی و بازداشت آنها آغاز شده است.
برچسب ها: نوزاد
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها