به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۶:۵۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ ساعت ۱۲:۲۱
کد مطلب : ۲۶۵۰۳۸

در رپورتاژ آگهی خود چه ‌تعداد لینک و تصویر قرار دهیم؟

گروه کسب و کار: تعداد لینک های مناسب یا تعداد تصاویر برای رپورتاژ آگهی باید به نحوی باشد که رپورتاژ از حالت طبیعی خارج نشود و مصنوعی به نظر نرسد.
قبلا در صفحه انتشار رپورتاژ آگهی طبیعی در مورد ابعاد مختلف این موضوع به طور مفصل توضیح داده‌ایم و اکنون قصد داریم به طور اختصاصی به مبحث تعداد لینک ها و تصاویر رپورتاژها بپردازیم.

حداکثر تعداد لینک مجاز در رپورتاژ آگهی
اگر رپورتاژ را به هدف لینک سازی منتشر می کنید باید در نظر داشته باشید که تنوع مهم ترین مبحث در انتشار رپورتاژ است. بنابراین صحبت در مورد تعداد لینک های مجاز در رپورتاژ آگهی کمی غیر منطقی به نظر می رسد.
ما لینک سازی می کنیم تا بتوانیم اعتماد گوگل را بدست آوریم. اعتماد گوگل زمانی بدست خواهد آمد که همه چیز طبیعی و مطابق معمول باشد. 
اگر بخواهیم از یک قاعده ثابت و همیشگی استفاده کنیم قطعاً لینک سازی ما مصنوعی به نظر خواهد رسید و این می تواند برای سئوی وب سایت عاقبت خوبی نداشته باشد.
فرض کنید در تمامی رپورتاژهای خود ۲ لینک قرار داده اید. طولی نخواهد کشید که شبکه لینک سازی شما توسط گوگل شناسایی و آثار مثبتی که بدست آورده اید از دست برود.

راهکار این است که به هیچ عنوان قاعده تعریف نکنید. هرچه بی قاعده تر و بی نظم تر فعالیت کنید نتیجه بهتری خواهید گرفت.
وقتی از بی نظمی و بی قاعدگی صحبت می کنیم می تواند شامل تعداد لینک های درون رپورتاژ نیز باشد. پس دلیلی ندارد بازه ای عددی برای تعداد لینک ها در نظر بگیریم.
یک رپورتاژ می تواند حاوی ۱ لینک باشد، دیگری ۲ لینک، بعدی ۳ لینک و حتی یک رپورتاژ ۱۰ لینک. شاید بگویید ۱۰ لینک بسیار زیاد است. خیر اینطور نیست. با روش های مختلفی می توان این طبیعی سازی را ایجاد کرد. تنها به خلاقیت شما بستگی دارد.
اما همیشه پیشنهاد می شود تعداد لینک های درون رپورتاژ را بین ۱ تا ۳ نگه دارید. این بازه یک بازه معقول و منطقی است اما قرار نیست همیشه از این قاعده پیروی کنید. 
بنابراین فراموش نکنید: لینک سازی هیچ قاعده و نظم مشخصی ندارد.



حداکثر تعداد تصاویر مجاز در رپورتاژ آگهی
صحبت در مورد تعداد تصاویر موجود در رپورتاژ آگهی نسبت به تعداد لینک ها کمی متفاوت تر است. گوگل عاشق رسانه است. کاربران نیز همینطور. هرچه بیشتر رسانه ها را وارد بازی کنید به نفع شماست. اما یادتان باشد که این رسانه ها اسپم وار نبوده و باعث اذیت کاربر نشوند.
بهترین انتخاب این است که هر رپورتاژ حداقل ۱ تصویر و حداکثر به تعداد x تصویر داشته باشد تا جایی که کاربر ناراضی نشود.
اینکه چگونه لینک ها و تصاویر را برای درج در رپورتاژ آماده کنیم موضوع مفصلی است که سعی می گردد در نوشته های مستقل مورد بررسی قرار گیرد.
چنانچه قصد دارید انتشار رپورتاژ آگهی را به شکل حرفه ای به تیم سئوسل بسپارید، لطفا به صفحه خرید رپورتاژ آگهی مراجعه نمائید.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها