به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۰:۲۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ ساعت ۰۸:۵۹
کد مطلب : ۲۶۵۰۳۹

فروش هدایای تبلیغاتی صنایع دستی اصفهان

گروه کسب و کار:
فروشگاه صنایع دستی و هدایای تبلیغاتی
هدایای تبلیغاتی صنایع دستی شیوه جدید بازاریابی و تبلیغات سازمان و ارگان‌های خصوصی و دولتی کشور می‌باشد. کشور ایران به واسطه در اختیار داشتن بیشترین میزان صنایع دستی با قدمت چند هزار ساله در جهان از این مزیت برخوردار می‌باشد تا از این محصولات به عنوان هدایای تبلیغاتی استفاده کند در حالی که سایر کشورها از چنین ویژگی برخوردار نیستند. به همین دلیل در طی چند سال گذشته با افزایش تولید هدایای تبلیغاتی صنایع دستی مختلف مثل هدایای تبلیغاتی میناکاری، هدایای تبلیغاتی خاتم کاری، هدایای تبلیغاتی فیروزه کوبی، مس و پرداز و غیره رفته رفته کالاهای لوکس خارجی با قیمت‌های بسیار هنگفت و بدون امکان سفارشی سازی کنار گذاشته شدند. هدایای تبلیغاتی صنایع دستی اصفهان و سایر شهرهای کشور که در زمینه‌های مختلف شهرت خاص و عام دارند مثل میناکاری اصفهان، خاتم کاری شیراز، میناکاری روی سفال لالجین همدان و غیره نمونه‌های بسیار معروفی هستند که به شکل تندیس هم تولید می‌گردند. این محصولات به شکل هدایای تبلیغاتی خام تولید می‌گردند. هدایای تبلیغاتی خام صنایع دستی این امکان را فراهم کرده اند تا سازمان و ارگان‌های مختلف کشور بتوانند در خرید عمده هدایای تبلیغاتی و تندیس‌ها به سفارشی سازی آنها مثل درج پلاک و نشان تجاری بپردازند. هدایای تبلیغاتی سازمانی و ارگانی صنایع دستی عمدتا برای بازاریابی و تبلیغات و جذب مشتری، مناسبت‌ها و جلسات تجاری، تجلیل از کارمندان و پرسنل نمونه و افراد برگزیده جشنواره‌ها و همایش‌های مختلف استفاده می‌گردند.
 

 
فروشگاه هدایای تبلیغاتی اصفهان با محصولات صنایع دستی اصیل ایرانی به نیاز سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی پاسخ مثبت داده و انواع محصولات میناکاری،خاتم کاری،فیروزه کوبی،ترمه،قلم زنی،ملیله کاری،میناکاری روی سفال،نقره نما،ظروف مسی و تندیس میناکاری را با قیمت مناسب در هر تیراژی به مشتریان خود ارائه می‌کند. خرید هدایای تبلیغاتی سازمانی با درج لوگو و پلاک‌های اختصاصی برای مشتریان گرامی در نظر گرفته شده است.
فروشگاه صنایع دستی اصفهان – بازار مینا   bazaremina.ir
تماس با واحد فروش : 09019277512-03134651271
 
فروشگاه صنایع دستی اصفهان را می‌توان به عنوان بزرگترین و معتبرترین فروشگاه صنایع دستی ایران معرفی کرد. این فروشگاه به واسطه عرضه و فروش انواع مختلف صنایع دستی ممتاز و برجسته ایران و همچنین در اختیار داشتن کارگاه‌های تولیدی اختصاصی و تأیید کیفیت آنها با نظارت اساتید برجسته اصفهان، لقب بزرگترین و معتبرترین فروشگاه صنایع دستی را از دیدگاه ما دارد. در فروشگاه بازار مینا نه تنها تنوع ظروف مثل بشقاب، گلدان، قندان، ست چای خوری، میوه خوری، شربت خوری، شکلات خوری، تابلو، تندیس، هدایای تبلیغاتی و غیره بسیار بالاست بلکه تنوع در طرح و نقوش و بسته بندی هم قابل توجه است به همین دلیل دست خالی از سایت این فروشگاه خارج نخواهید شد. یکی دیگر از نکات متمایز کننده فروشگاه بازار مینا قیمت گذاری بسیار مناسب محصولات است. کلیه محصولات صنایع دستی از جمله هدایای تبلیغاتی و تندیس‌ها با وجود کیفیت و مرغوبیت بسیار بالا و ماندگاری طولانی، قیمت بسیار مناسبی دارند تا همه علاقه مندان به هنر و صنایع دستی، از خانم‌های خانه دار گرفته تا سازمان و ارگان‌های مختلف توان خرید داشته باشند. بسته بندی هدایای تبلیغاتی و کلیه ظروف هماهنگی رنگ بسیار جذابی با محصولات دارد به طوری که نمود و زیبایی آن را چندین برابر ساخته است. فروشگاه بازار مینا از معدود فروشگاه‌های صنایع دستی کشور محسوب می‌شود که کارگاه تولیدی نیز دارد و با حذف افراد واسطه، محصولات را به طور مستقیم عرضه می‌کند که یکی از دلایل کمتر بودن قیمت محصولات آن می‌باشد.
 

 
رونق صنایع دستی در طی چند سال اخیر در شاخه‌های مختلف رشد قابل توجهی داشته است.فرهنگ خرید دست سازهای ایرانی از فروشگاه صنایع دستی باعث شده تا مردم هنردوست ایران برای مصارف شخصی خانگی (تزئیناتی و دکوراتیو یا استفاده از ظروف) و یا اهداف بازاریابی برای سازمان و شرکت خود به سمت سفارش تکی و عمده صنایع دستی روی آورند و با توجه به این موضوع تقاضای بازار بسیار زیاد شده است. یکی از ویژگی‌های بسیار قابل توجه هدایای تبلیغاتی خام صنایع دستی و ظروف صنایع دستی مختلف ماندگاری و دوام بسیار بالای آنهاست. اما در مقابل برای تهیه آنها نیاز به صرف هزینه‌های گزاف مشابه با کالاهای خارجی و لاکچری نیست. فروشگاه‌های صنایع دستی نیز با توجه به تقاضای زیاد بازار برای خرید این محصولات، بسیار گسترده شده اند و روز به روز به تعداد آنها افزوده می‌شوند و حتی در نمایشگاه‌های بین المللی صنایع دستی نیز حضور فعالی دارند. همانطور که می‌دانید صادرات صنایع دستی نیز بسیار فعال است و سالانه چندین میلیارد دلار ارزآوری دارد که با توجه به هزینه راه اندازی پایین کارگاه‌های ساخت صنایع دستی، ساخت چنین کارگاه‌هایی نیز رشد چشمگیری داشته که به تناسب آن فروشگاه‌های مختلف به شکل مستقل یا وابسته راه اندازی شدند.
 

 
مرکز فروش صنایع دستی که عرضه اینترنتی داشته باشد برای مشتریان در اولویت قرار دارد چرا که این امکان فراهم شده تا بدون نیاز به مراجعه حضوری به هر شهر برای خرید صنایع دستی، به شکل آنلاین و در کمترین زمان ممکن خرید تکی و عمده را ثبت نمود. فروشگاه بازار مینا امکان خرید اینترنتی را در هر ساعت از شبانه روز فراهم کرده و ارسال کالا نیز در اسرع وقت با بسته بندی شکیل انجام می‌گیرد. تمامی محصولات نیز از ضمانت و گارانتی مرغوبیت و اصالت کالا برخوردار هستند تا نسبت به خرید خود اطمینان داشته باشید. سابقه کاری درخشان و رضایت بالای مشتریان اطمینان کافی را ایجاد کرده است. هدایای تبلیغاتی صنایع دستی و تندیس‌های مناسبتی جدیدترین کالاهای تبلیغاتی سازمانی و ارگانی هستند که با خرید عمده امکان برخورداری از تخفیف‌های ویژه و سفارشی سازی نیز وجود خواهد داشت. این کالاها به دلیل ماندگاری بسیار بالا، قیمت مناسب و تناسب فرهنگی کامل، تنوع بی نظیر در طرح و نقوش، مناسبترین گزینه هستند. هدایای تبلیغاتی خام صنایع دستی را در بازار مینا جستجو کنید.هدایای تبلیغاتی صنایع دستی و تندیس‌های مناسبتی برای سازمان‌ها بصورت عمده با قیمت مناسب در نظر گرفته شده است.
بازار مینا    bazaremina.ir
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها