به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۳:۳۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : ۲۶۵۳۴۴

باد شدید و گرد و خاک در برخی مناطق کشور

باد شدید و گرد و خاک در برخی مناطق کشور
گروه جامعه: در دو روز آینده وزش باد شدید و گرد و خاک در غرب و جنوب غرب کشور به ویژه در استان‌های خوزستان، ایلام و کرمانشاه پیش‌بینی می‌شود.بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی طی دو روز آینده در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان، غرب مازندران، زنجان، قزوین، قم، کردستان، کرمانشاه، خوزستان، لرستان، همدان، مرکزی چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال فارس، نیمه غربی اصفهان، شمال بوشهر و ارتفاعات استان‌های البرز، تهران، سمنان و کرمان رگبار گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

یکشنبه بارش در مناطق ذکر شده تشدید خواهد شد و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش بینی می‌شود. یکشنبه استان‌های تهران، البرز و غرب سمنان نیز به استان‌های شامل بارش افزوده می‌شود.دوشنبه در برخی نقاط گلستان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، شمال سیستان و بلوچستان و ارتفاعات کرمان، سه شنبه در استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی به ویژه فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و استان‌های شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل ادامه خواهد داشت.

در دو روز آینده وزش باد شدید و گرد و خاک در غرب و جنوب غرب کشور به ویژه در استان‌های خوزستان، ایلام و کرمانشاه پیش‌بینی می‌شود.امروز با توجه به شمالی شدن جریان هوا، دمای هوا در سواحل دریای خزر بین ۶ تا ۱۲ درجه کاهش خواهد یافت. دریای خزر و نیمه غربی خلیج فارس در دو روز آینده مواج است.آسمان تهران امروز کمی ابری در بعدازظهر افزایش ابر و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.
برچسب ها: هواشناسی وزش باد
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها