کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ارزش روز سهام عدالت و دارایکم/جدول

21 فروردين 1400 ساعت 17:44


گروه اقتصادی:  امروز شاخص کل بورس در اولین روز کاری هفته در ادامه روند نزولی هفته گذشته، کار خود را با ریزش پنج هزار واحدی آغاز کرد و در پایان اولین روز معاملات باز هم قرمز رنگ غالب نقشه بازار بود و همانند روزهای هفته گذشته شاهد روند نزولی شاخص‌ها بودیم، به گونه‌ای که شاخص کل با کاهش ۹ هزار و ۱۵۱ واحدی معادل ۰.۷۳ درصد به رقم یک میلیون و ۲۴۰ هزار و ۷۵۸ واحد رسید. شاخص کل هم وزن نیز، با افت ۹۳۹ واحدی معادل ۰.۲۲ درصد، عدد ۴۳۶ هزار و ۱۷۴ واحد را به نمایش گذاشت. این سقوط شاخص کل موجب شد تا ارزش سهام عدالت نیز امروز باز هم کاهش یابد

ارزش روز سهام عدالت
در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۸ میلیون و ۳۳۷ هزار و ۱۹۸ تومان رسید که نسبت به آخرین روز معاملاتی گذشته ۰.۹ درصد معادل ۷۷ هزار و ۸۰۲ تومان کاهش داشت.با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون و ۲ هزار و ۳۱۸ تومان رسیده است.

ارزش روز دارایکم
قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با کاهش ۳.۶۳ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۲ هزار و ۴۸۷ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۴۹۷ هزار و ۴۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۴ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۲ هزار و ۴۴۰ تومان معامله شد.


کد مطلب: 265445

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/265445/ارزش-روز-سهام-عدالت-دارایکم-جدول

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir