به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۰:۰۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب : ۲۶۵۵۸۷

کناف: ترزیچ به من گفت شجاع باشم

کناف: ترزیچ به من گفت شجاع باشم
گروه ورزشی: پدیده جدید دورتموند گفت: ترزیچ به من گفت شجاع باشم و بهترین توانم را ارائه کنم.سه شنبه شب گذشته دربازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ادین ترزیچ، سرمربی جوان بورسیادورتموند به «آنگسار کناف»، پدیده 19 ساله تیمش فرصت حضوردر میدان داد و این بازیکن کم تجربه نمایش بدی هم نداشت.
کناف شب گذشته در بازی هفته بیست و هشتم بوندس لیگا نیز به میدان آمد و حتی توانست گل برتری تیمش را برابر اشتوتگارت بزند تا زنبورها 3 بر 2 برنده شوند.

وی بعد از بازی گفت:به بازی آمدم و می خواستم بهترین کیفیت را ارائه دهم.می خواستم تحت هر شرایطی برنده بازی شویم.خوشحالم که همه چیز خوب پیش رفت و ما برنده شدیم.کناف ادامه داد: من یک هفته غیرقابل توصیف را پشت سرگذاشته ام. در لیگ قهرمانان حضور یافتم و نخستین گل بوندس لیگایی ام را زدم. امیدوارم همه چیز بعد از این خوب پیش برود و من همواره پیشرفت کنم. در اینجا باید از ترزیچ، مربی ام تشکر کنم . او مربی فوق العاده ای است که به من اعتمادکرد. یکسری راهنمایی به من کرد که خیلی به من کمک کردند. او به من گفت که شجاع باشم و بهترین توانم را ارائه کنم.در این بازی ساشا کالادزیچ دقیقه 17 دروازه دورتموند را فرو ریخت اما بورسیا در دقایق 47و 52 توسط بیلینگهام و رویس به گل رسید.در دقیقه 78 دروازه دورتموند توسط دیداوی باز شد. اما بورسیا در دقیقه 80 توسط آنگسار کناف گل برتری را زد
برچسب ها: فوتبال جهان
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها