به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۰:۱۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ ساعت ۱۷:۵۳
کد مطلب : ۲۶۵۶۳۹

ارزش روز سهام عدالت و دارایکم/جدول

ارزش روز سهام عدالت و دارایکم/جدول
گروه اقتصادی: شاخص کل بورس در سال ۱۴۰۰ به غیر از یک روز روند رو به کاهش را طی کرده و امروز (یکشنبه ۲۲ فروردین) دومین روز کاری بورس در هفته جاری با ریزش ۵۱۲۴ واحدی شاخص کل و قرار گرفتن این نماد در ارتفاع یک میلیون و ۲۳۵ هزار واحد آغاز شد و این روند تا پایان روز ادامه داشت تا جایی که شاخص کل بورس اوراق بهادار با کاهش ۹ هزار و ۷۷۵ واحدی معادل ۰.۷۹ درصد به یک میلیون و ۲۳۰ هزار و ۹۲۰ واحد رسید. نمادهای شاخص ساز امروز همگی در کاهش شاخص مؤثر بودند، به گونه‌ای که بیشترین اثر کاهشی را نمادهای فولاد، فملی، فارس، کچاد، شستا، شپنا و تاپیکو بر عهده داشته اند.

ارزش سهام عدالت
در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۸ میلیون و ۲۳۸ هزار و ۴۸۸ تومان رسید که نسبت به آخرین روز معاملاتی گذشته ۱.۱ درصد معادل ۹۸ هزار و ۷۱۰ تومان کاهش داشت.با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۹۴۳ هزار و ۹۲ تومان رسیده است.

ارزش روز دارایکم

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با کاهش ۰.۱۵ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۲ هزار و ۴۶۸ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۴۹۳ هزار و ۶۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با افزایش ۰.۷۵ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۲ هزار و ۵۸۱ تومان معامله شد.
برچسب ها: سهام عدالت
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها